اخبار داغ

با حضور ۹ کشور و ۱۳ شبکه برون‌مرزی

اجلاسیه سازمان اکو در رامسر برگزار می‌شود

اجلاسیه سازمان اکو در رامسر برگزار می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: اجلاسیه رادیو و تلویزیون کشورهای عضو سازمان اکو با حضور ۹ کشور خارجی عضو اکو، ۱۳ شبکه تلویزیونی برون‌مرزی و ۳۳ شبکه رادیویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در رامسر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل بلاغ، حسن خیریانپور عصر امروز در نشست هماهنگی اجلاسیه رادیو و تلوزیون کشورهای عضو سازمان اکو با بیان اینکه علاوه بر صدا و سیما ۹ کشور خارجی عضو اکو، ۱۳ شبکه تلوزیونی برون مرزی و ۳۳شبکه رادیویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این اجلاسیه شرکت دارند گفت: این رویداد بسیار اثرگذار و چشم گیر است بطوری که چنین همایشی در این سطح کمتر در استان مازندران اتفاق افتاده است

وی افزود:این اجلاسیه با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های کشور بخصوص استان مازندران برگزار خواهد شد که در حاشیه آن نمایشگاه ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و گل و گیاه نیز برگزار خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: برگزاری نشستهای سرمایه گذاری با هدف توسعه اقتصادی استان مازندران باید در این اجلاسیه مورد توجه قرار بگیرد

خیریانپور با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مهمان خارجی در سطح وزرا و سفرا کشورهای خارجی در این اجلاسیه شرکت خواهند کرد گفت:بعد رسانه ای و خارجی این اجلاسیه بسیار زیاد است و باید نهایت بهره را از این اجلاسیه برای توسعه سرمایه گذاری استان مازندران برده شود.

فرماندار رامسر نیز گفت: رامسر با جایگاه بین المللی به شهر رویدادها معروف شده که در طول سالیان مختلف میزبان اجلاسیه های متعدد است

محمد آزاد افزود: جایگاه و ظرفیت های شهرستان و نگاه ویژه استاندار و معاونت اقتصادی به رامسر و پیگیری های شهرستانی باعث برگزاری این اجلاسیه در این شهرستان شده است.

آزاد گفت: همراهی و همدلی خوبی بین مردم و مسئولین در این شهرستان حکم فرما است که این مهم میتواند در توسعه این شهرستان موثر واقع شود.

گلچوب مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت: محوریت نمایشگاه ها در این اجلاسیه در حوزه صنایع دستی است.

وی افزود: بهره مندی از مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری با توجه به حضور شخصیت های مهم دولتی و خصوصی کشورهای عضو اکو بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه