اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری:

پیروزی مقاومت اسلامی عمق استراتژیک ایران را افزایش می‌دهد/ راهبردهای رهبری فصل‌الخطاب منازعات منطقه است

پیروزی مقاومت اسلامی عمق استراتژیک ایران را افزایش می‌دهد/ راهبردهای رهبری فصل‌الخطاب منازعات منطقه است
نماینده مردم استان کرمان در خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری سرفصل تمام مقاومت های اسلامی در منطقه می باشند و راهبردهای و راهنمایی ها ایشان فصل الخطاب تمام منازعات منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد بهرامی خوشکار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی گفت: در سال 2006 جنگی میان لبنان و اسرائیل رخ داد که به گفته برخی از سیاستمداران هدف این جنگ ترسیم نقشه خاورمیانه جدید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اسرائیل در سال 2000 شکست سنگینی از حزب الله لبنان خورد؛ لذا این رژیم با جنگ در سال 2006 در پی جبران آن اتفاق برآمد؛ این در حالی است که در مقام عمل، اسرائیل در این جنگ نتایجی را به دست نیاورد و حزب‌الله لبنان توانست با توکل به خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جنگ پیروز و سرافراز شود.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل معادله‌ای ناعادلانه بود که حزب الله نتیجه آن را به نفع خود تغییر داد، تصریح کرد: آموزه‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان هماهنگی کامل دارد و ایران اسلامی در تمامی معادلات بین المللی خود را در کنار حزب الله می‌بیند.

,

حجت الاسلام بهرامی خوشکار افزود: حزب الله لبنان ایران را به عنوان الگو قبول دارد و این تعامل دو طرفه، ظرفیت‌های مقاومت اسلامی و به ویژه حزب الله را مضاعف می‌کند و این مسئله موجب می شود تا مقاومت اسلامی همواره از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نقشی که حزب الله در سوریه ایفا کرده غیرقابل انکار است، عنوان کرد: ملت ایران باید بدانند اقدامات حزب‌الله لبنان به منظور حفظ منافع سرزمینی و پیروزی مردم یمن در جنگ ویرانگر عربستان و موارد مشابه آن، کمک به امنیت ایران اسلامی است.

,

وی اظهار کرد: پیروزی ما در بیرون از مرزها امنیت ما در درون مرزها است و پیروزی مقاومت اسلامی عمق استراتژیک ایران را افزایش می‌دهد و با این توسعه توان داخلی و خارجی کشورمان نیز افزایش می باید و در این صورت است که مسئولان ایران در معادلات سیاسی با دست بالا و اطمینان بیشتری معادلات جهانی را مورد رصد قرار می دهند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه، یمن و فلسطین نوعی پیروزی را برای ایران فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری سرفصل تمام مقاومت‌های اسلامی در منطقه هستند و راهبردهای و راهنمایی‌های ایشان فصل الخطاب تمام منازعات منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه