اخبار داغ

کمیته انطباق، برکناری شهردار شاهین‎شهر را تأیید کرد

کمیته انطباق، برکناری شهردار شاهین‎شهر را تأیید کرد
کمیته انطباق مصوبات شواری شهر مبنی بر رای برکناری شهردار شاهین شهر را تایید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ روابط عمومی شورای شهر شاهین شهر از تایید کمیته انطباق مصوبات شواری شهر، رای بر کناری شهردار شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: این کمیته پس از جلسه ظهر امروز در فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، با حضور اعضا و استماع نظرات موافقان و مخالفان، بر رای شورای شهر شاهین شهر مهر تایید زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
حمید عشقی شهردار معزول، که نهم خرداد ماه سال 97 پس از استعفای استیضاح گونه عیسی بهمنی شهردار سابق با رای اعضای شورای دوره پنجم به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و سی ام مردادماه نیز استانداری وقت حکم شهرداری وی را ابلاغ کرده بود، هفته پیش در جلسه ویژه شورای شهر با چهار رای اعضای این شورا از سمت خود عزل شد.
,
 
,
شواری شهر عدم سکونت شهردار در شاهین شهر را علت عزل حمیدعشقی اعلام کرد که متعاقب این رای معاون عمرانی استاندار اصفهان، عزل شهردار شاهین شهر را منوط به تایید کمیته انطباق بر مصوبات شوری اسلامی دانست این درحالی است که حمید عشقی معاون امور مالی شهرداران سابق این شهر از جمله ناصر نفری، علی اصغر ذاکری و حسین امیری بوده و اعضای شورای شهر دوره پنجم با علم به اینکه وی ساکن این شهر نیست او را به عنوان شهردار انتخاب کردند.
,
 
,
عشقی، سال گذشته در حالی به عنوان شهردار از سوی شورای شهر انتخاب شد که شهرداری در وضعیت آشفته و نابسامانی قرار داشت تعداد زیادی از کارگران قراردادی بدون دریافت حقوق و سنوات تعدیل نیرو شده بودند کلیه پرسنل شهرداری اعم از رسمی و قراردادی چهارماه حقوق دریافت نکرده بودند، همه پروژه های شهرداری تعطیل و بلاتکلیف بودند هیچ درآمدی نیز نداشت.
,
 
,
و امروز که حکم عزل وی تایید می شود شهرداری شاهین شهر هیچ گونه بدهی معوقه ندارد همه پروژه های شهرداری با 70 درصد پیشرفت فعال هستند مهمترین پروژه شهرداری (قطار شهری) در آستانه کلنگ زنی قرار دارد و بخش زیادی از بودجه سال نیز تحقق پیدا کرده است.
,
 
,
پس از روی کارآمدن دوره پنجم شورای شهر شاهین شهر، دو شهردار از حدود سه سال قبل تاکنون از سمت شهرداری شاهین شهر برکنار شده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه