اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت هستند

گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت هستند
امام جمعه سنندج با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در راستای رفع محرومیت هستند گفت: همسویی و حرکت در جهت اهداف سند چشم انداز، توانمند سازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی از جمله اهدافی بوده که گروه های جهادی به آنها توجه داشته و توانسته در رفع محرومیت گام های اساسی را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: اجرای برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی یکی از شاخص ترین برنامه های بسیج در تمام حوزه هاسنت که همواره با عزم جهادی در این راستا قدم برداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در راستای رفع محرومیت هستند افزود: همسویی و حرکت در جهت اهداف سند چشم انداز، توانمند سازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی از جمله اهدافی بوده که گروه های جهادی به آنها توجه داشته و توانسته در رفع محرومیت گام های اساسی را انجام دهند.

,
,

 

,


وی گفت: گروه های جهادی بسیج همواره در راستای امیدبخشی، ایجاد نشاط و روحیه در مناطق محروم، روستایی، صعب العبور و حاشیه تلاش بسیاری دارند؛ آنها به مناطق محروم می روند تا بذر امیدواری را در دل‌ها بکارند و با فعالیت‌های جهادی خود رنگ و بوی تازه‌ای به این مناطق ببخشند.

,
,

 

,


به گفته ی امام جمعه سنندج؛ گروه های جهادی مژده آینده ای بهتر برای کشور هستند و به عنوان پیشران انقلاب، تفکر جهادی را در میان مردم و دستگاه های اجرایی نهادینه می‌کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه