اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمانشاه:

وجدان بیدار جهادگران بسیجی امید را در دل محرومان زنده کرده است

وجدان بیدار جهادگران بسیجی امید را در دل محرومان زنده کرده است
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: وجدان بیدار جهادگران بسیجی امید را در دل محرومان زنده کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با بیان اینکه حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور بسیجیان یک حرکت با ارزش در عرصه محرومیت زدایی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,


امام جمعه موقت کرمانشاه خدمات جهادگران بسیجی را مایه رضایتمندی مردم دانست و گفت: البته این حرکت آنها جهاد در راه خداست، همانطور که پیامبر(ص) و ائمه(ع) از خدمت رسانی به مردم هیچگاه خسته نمی‌شدند، بسیجیان نیز هیچگاه این سنگر را خالی نخواهند کرد.

,
,

وی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری را فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بیان کرد و افزود: خوشبختانه امروز نیروهای بسیجی جوان و پا به کار در همه عرصه‌ها درخشش بسیاری دارند و توانستند در نقاط مختلف ایران آبادانی های فراوانی را رقم بزنند.

,

حجت‌الاسلام حجتی با اشاره به این که سنگر خدمت رسانی به مردم سنگری با ارزش است، خاطرنشان کرد: امروز جهادگران بسیجی در این سنگر با تمام توان در مقابل هجمه‌های دشمن نقش آفرینی می کنند و با وجدان بیدار امید را در دل اقشار مناطق محروم دوچندان کرده اند.

,

وی حرکت جهادی بسیجیان را نماد یک انسان واقعی دانست و خاطرنشان کرد: همین حرکت می‌تواند محکم ترین مشت ها را بر دهان ابرقدرت‌های جهان بزند.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه ابراز داشت: تفکر جهادی بسیجیان و اقدامات جهادگرانه آنها لرزه بر اندام آمریکا، اسرائیل و ایادی دست نشانده آنها می اندازد.

,

وی در پایان اقدامات جهادی بسیجیان را از اسباب پویایی جامعه دانست و گفت: جوانان همچنان با تمام تلاش باید به این اقدامات ارزشمند در عرصه محرومیت زدایی اهتمام ویژه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه