اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی البرز:

تعمیر 50 واحد مسکونی سیل‎زدگان باویِ خوزستان انجام شد/ جهادگران بسیجی البرز در صدر "بازسازی" مناطق سیل‎زده در کشور

تعمیر 50 واحد مسکونی سیل‎زدگان باویِ خوزستان انجام شد/ جهادگران بسیجی البرز در صدر "بازسازی" مناطق سیل‎زده در کشور
علی ترکاشوند گفت: تعهدات البرز برای تحویل تعمیرات تا پایان شهریور ماه بود اما دهم مرداد و 50 روز پیش از موعد مقرر، بازسازی واحدهای مسکونی به اتمام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی البرز درباره آخرین جزئیات فعالیت جهادگران بسیجی استان در مناطق سیل‎زده کشور در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: منازل 50 خانوارتحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهر ملاثانی شهر باوی خوزستان نیاز به بازسازی و تعمیر داشتند که خوشبختانه البرز مرحله تعمیرات را به اتمام رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ترکاشوند با اشاره به اینکه البرز نخستین استان کشور در راستای اتمام تعمیرات بود، افزود: سهمیه البرز برای ساخت واحدهای مسکونی سیل‎زدگان 18 واحد در شهر باوی است که در حال حاضر ساخت منازل تا مرحله سقف‎زنی پیش رفته است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: بنا داریم مازاد بر تعهدات البرز، ساخت 10 واحد مسکونی و تعمیر 30 ساختمان برای سیل زدگان را در منطقه شوشتر آغاز کنیم و تمام این امور با 30 گروه جهادی انجام می شود. 
,
 
,
ترکاشوند تصریح کرد: تعهدات البرز برای تحویل تعمیرات تا پایان شهریور ماه بود اما دهم مرداد و 50 روز پیش از موعد مقرر، بازسازی واحدهای مسکونی به اتمام رسید.
,
 
رئیس بسیج سازندگی البرز در خاتمه ضمن تقدیر از سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز خاطر نشان داشت: البرز در ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.  
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه