اخبار داغ

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خبر داد؛

افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در فرودگاه های کشور

افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در فرودگاه های کشور
جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در چهار ماهه نخست سال جاری در فرودگاه های کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ حسن یاردوستی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اراک گفت: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دین دار ما برگفته از فرهنگ شهادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

یار دوستی اظهار کرد: کشور ما در عرصه های مختلف به ابتکارات و ابداعات مختلف دست یافته و امروزه امنیت و اقتدار ملی کشور ما زبان زد خاص و عام است.

,

وی ادامه داد: با توجه به سال رونق تولید و تحقق آن در سایه امنیت، در ۴ ماه نخست سال جاری ، کشفیات پلیس فرودگاه های کشور در حوزه قاچاق کالا و ارز در حدود ۱۱۲ درصد افزایش داشته است.

,

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور بیان کرد: این اقدامات ارزنده در سایه ارتقاء امنیت خطوط هوایی در سایه اهتمام کارکنان پلیس فرودگاه های کشور محقق شده است.

,

یاردوستی خاطرنشان کرد: حفاظت در فرودگاههای کشور یکی از وظایف پلیس است که ما در مجموعه پلیس فرودگاه های کشور بدنبال کسب رضایتمندی مردم و تامین امنیت خطوط هوائی و پرواز می باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه