اخبار داغ

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

صنایع تبدیلی، درمان معضل بیکاری جوانان درگزی

صنایع تبدیلی، درمان معضل بیکاری جوانان درگزی
نماینده مردم درگز گفت: درگز ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد صنایع تبدیل دارد؛ تلاش داریم در انتهای مسیر مشاغلی همچون دامداری و گیاهان دارویی، صنعت تبدیلی مرتبط با آن را ایجاد کرده و ضمن اشتغال آفرینی، چرخه تولید را کامل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عبدالله حاتمیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر نمایندگی، با اشاره به رنج و زحمت خبرنگاران در امر پیام رسانی اظهار کرد: تنها عاملی که خبرنگاران را در این عرصه پرخطر و البته مهم حفظ می کند عشق و علاقه خدمت به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه علت اصلی توسعه نیافتگی شهرستان را مشکلات و مسائل فرهنگی دانست و گفت: همه ما اعم از مردم و مسئولین ممکن است بحث توسعه را به زبان بیاوریم اما در باطن باوری به این مساله نداریم؛ موارد زیادی وجود دارد که افرادی حتی بر سر راههای توسعه شهرستان سنگ اندازی هایی کرده اند.

,
,


نماینده مردم درگز با اشاره به موضوع تونل الله اکبر به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم عنوان کرد: پیمانکار متعهد شده است که پروژه تونل را از سه جبهه آغاز کند؛ ضمن اینکه از ابتدای سال 98 تاکنون مبلغ 10 میلیارد تومان در قالب های اسناد و پول به پیمانکار پرداخت شده و 22 میلیارد دیگر هم تحت شرایطی از جمله ارائه صورت وضعیت فعالیت به زودی در اختیار او قرار خواهد گرفت.

,
,


وی عنوان کرد: درگز ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد صنایع تبدیل داشته و خام فروشی از جمله مشکلات بزرگ این شهر است؛ تلاش داریم در انتهای مسیر هر شغل و حرفه همچون دامداری و گیاهان دارویی، صنعت تبدیلی مرتبط با آن را ایجاد کرده و ضمن اشتغال آفرینی، چرخه تولید را کامل و البته بومی کنیم.

,
,


نماینده مردم درگز تبیین کرد: سردخانه میانکوه که از مدتها قبل عملیات اجرایی آن آغاز شده بود آماده بهره برداری است و کشاورزان می توانند در فصل برداشت سیب، محصولات خود را به این سردخانه جهت بسته بندی، جعبه چینی و انبارداری ارائه کنند.

,
,


حاتمیان ابراز کرد: گردشگران تشنه دیدن منظره های بکر درگز و کلات هستند، لذا باید بستر را طوری فراهم کنیم که بتوانیم به نحو احسن از ظرفیت های موجود در شهرستان برای جذب گردشگر استفاده کنیم؛ البته اقدامات موثری هم در زمینه بوم گردی صورت گرفته که انشالله در چند سال آینده درگز به قطب گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

,
,


وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص خرابی دستگاه های سونوگرافی و رادیولوژی و آزمایشگاه تنها بیمارستان درگز گفت: مسیرهای متعددی را در حال پیگیری هستیم تا برای جذب امکانات به سرانجامی برسیم اما افتتاح درمانگاه خصوصی پارتیان بخشی از مشکلات را حل کرده است!

,
,


نماینده مردم درگز توضیح داد: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی درگز که تاکنون60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته فعلا به دلیل پاره ای از مشکلات اقتصادی متوقف شده و در حال تلاش برای گشودن راههای جدید به روی اعتبارات هستیم.

,
,


حاتمیان در پایان اظهار کرد: قرار است در شهریور ماه سال جاری، پروژه گازرسانی به 20 روستای شهرستان آغاز شود، اگر این اتفاق بیفتد 80 درصد از جمعیت شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه