اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

افزایش نشاط اجتماعی اولویت برنامه های دهه ولایت در همدان

افزایش نشاط اجتماعی اولویت برنامه های دهه ولایت  در همدان
فرمانده سپاه ناحیه همدان بابیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی اولویت برنامه های دهه ولایت و امامت در همدان است افزود: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در دهه ولایت و امامت در همدان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ علی بقایی فرمانده ناحیه همدان ظهر امروز در نشست خبری طرح علی (ع) وقف اسلام بمناسبت دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: سیاست سپاه شهرستان همه این است که بتواند از تمام ظرفیت استان برای اعتلای فرهنگی شیعی استفاده کند و شرکت در هر خیر و نیکی داشته باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند بسیج مزرعه بی حصار است گفت: هر جایی لازم به تعاون باشد یاریگر دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم هستیم که نمونه آن حضور بسیجیان‌ در فروردین ماه امسال در چالش های شهری بودکه دچار سیل شدیم .

,

بقایی عنوان کرد: در آستانه دهه امامت و ولایت برنامه ای در سطح شهرستان طراحی شده است که همه دستگاه های اجرایی همکاری دارند .

,

وی افزود: یکی از آسیب های برنامه های فرهنگی ما دلزدگی است که محتواهای مناسب ندارند و ما تمام سعی خود را کردیم از شنبه ۲۶ مردادماه به مدت ۷ روز در ۷ محله برنامه های مختلفی را داشته باشیم .

,

بقایی عنوان کرد: طرح علی وقف اسلام مبنای اجرای ماست که در عنوان طرح از سخنان رهبری که فرمودند بسیجی یعنی علی که وقف اسلام بود استفاده کرده ایم.

,

فرمانده ناحیه همدان گفت؛ در این طرح در ۷ محله کوی منوچهری ولیعصر کوثر فرهنگیان شهرک مدنی شهرک بهشتی و اعتمادیه ، با مشارکت همه بخش های محله برنامه برگزار می شود و برنامه ها صرفا در پایگاه نیست و از بوستان ها و مدارس و سالن های ورزشی استفاده می شود .

,

وی تاکید کرد: اولین برنامه میز خدمت است که مدیران برای پاسخگویی در محله ها حضور پیدا می کنند و نیاز مردم مرتفع می شود .

,

وی ادامه داد: دومین برنامه اکران فیلم است که در هر محیط جمعی که امکان داشته باشد یک روز اختصاص پیدا می کند .

,

بقایی گفت: برنامه های خدماتی و جهادی تحت عنوان انبان مولا برگزار می شود و بسته هایی پخش خواهد شد و برنامه دیگر مشاوره و ویزیت رایگان است که مشاورانی از بهزیستی و آموزش و پرورش حضور می یابند .

,

بقایی بیان داشت: برنامه دیگر بازی های بومی محلی و ورزشی که در بوستان ها برگزار می شود .

,

وی ادامه داد: برنامه دیگر نشست های بصیرتی است که در تبیین غدیر صورت می گیرد و آخرین روز به نمایش خیابانی و جنگ شادی و مولودی خوانی صورت می گیرد .

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان بابیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی اولویت برنامه های دهه ولایت و امامت در همدان است افزود: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در دهه ولایت و امامت در همدان برگزار می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه