اخبار داغ

سردار حسینی:

زیرساخت‌ جاده‌ای کرمانشاه برای اربعین مطلوب است

زیرساخت‌ جاده‌ای کرمانشاه برای اربعین مطلوب است
فرمانده پلیس راه کشور گفت: زیرساخت جاده‌ای استان کرمانشاه برای اربعین مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار تیمور حسینی ظهر امروز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه اظهار داشت: در مقایسه مرز مهران با خسروی مزایای مرز خسروی به لحاظ معابر مواصلاتی است که زوار مسیر کمتری طی کرده و زیرساخت های جاده‌ای استان تا ۹۰ درصد مطلوبتر از مهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که در مهران چون عمده مراجعات به چند روز اربعین منتهی می شود بخش خصوصی رغبت چندانی برای ارائه خدمات ندارد و استان کرمانشاه باید از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کند تا راغب شود و خدمات رفاهی ارائه کند.

,

فرمانده پلیس راه کشور بیان داشت: تعریض گردنه پاتاق و قطعه ۱۷ کیلومتری سرپلذهاب به قصرشیرین باید تسریع شود.

,

سردار حسینی به مشکلات تردد اتوبوس ها در مرز اشاره کرد و گفت: این موضوع با توجه به اولین سال بازگشایی مرز ریسک کار را افزایش می دهد و باید امسال اتوبوس هایی که کنترلشان با ما است داشته باشیم و خودروهای شخصی تردد داشته باشند، همچنین حداقل ۱۰ دستگاه جرثقیل برای رفع مشکلات احتمالی در اختیار پلیس قرار گیرد.

,

این مسئول گفت: محدودیت ساعات پذیرش مرز هم از نکات چالش برانگیز است چون تعطیلی چند ساعته مرز موجب ایجاد تجمع بزرگی در این منطقه می شود که باید تدابیر مناسبی برای آن اختیار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه