اخبار داغ

کلنگ آب شیرین کن پارسیان زده شد اما پیشرفت نکرد

کلنگ آب شیرین کن پارسیان زده شد اما پیشرفت نکرد
کلنگ آب شیرین کن روستای زیارت پارسیان توسط استاندار و نماینده غرب هرمزگان در مجلس زده شد اما با گذشت 10 ماه از آن هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بیش از ۱۰ ماه پیش بود که استاندار هرمزگان به همراه نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی چندین پروژه بزرگ و کوچک را در پارسیان کلنگ زنی کردند که فقط پروژه های کوچک به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

یکی از مهم ترین و بزرگترین پروژه هایی که آن روز استاندار و نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی کلنگ آن را زدند پروژه آب شیرین کن مجتمع ساحلی روستای زیارت با حجم ۱۵۰۰ مترمکعب در روز بود که آب شرب ۲۲ روستا با جمعیت ۱۷ هزار و پانصد نفر را باید تامین می کرد.

,

امروز که به محل این آب شیرین کن رفتیم هیچ اثری از آب شیرین کن نبود و معلوم نیست که اصلا این پروژه قابلیت اجرایی خواهد داشت یا خیر، زیرا اعتبار جهت ساخت این پروژه هفت میلیارد تومان بود ولی امروز با این تورم، کاری پیش نخواهد رفت و سرمایه گذار نیز به این پروژه نزدیک نمی شود.

,

, ,

یکی از ساکنین روستای زیارت در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: چندین ماه پیش عده ای از مسئولین استانی و شهرستانی به روستای زیارت آمدند و کلنگ آب شیرین کن را زدند و ما نیز خوشحال بودیم که از خریداری آب از مرکز شهر راحت می شویم ولی تاکنون یک قدم نیز در این راستا برداشته نشده است.

,

یکی از بانوان روستا نیز، با ابراز گلایه از وضعیت آب شرب و مصرفی روستاهای ساحلی، اظهار کرد: آب شرب که باید از مرکز شهر تهیه کنیم و این سختی هایی را در پی دارد و آب مصرفی و لوله کشی نیز شور است که نمی توان به صورت زد.

,

, ,

حسن گریدی، رئیس شورای اسلامی روستای زیارت پارسیان نیز از وضعیت نامناسب آب روستا گفت و تصریح کرد: بیش از ۱۰ ماه پیش استاندار و نماینده مجلس به همراه مسئولین شهرستان با ورود به روستا کلنگ آب شیرین کن را زدند ولی تاکنون هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته است.

,

لازم به ذکر است استاندار هرمزگان و نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در همان روزهای ابتدایی مهرماه سال گذشته کلنگ دیوار حفاظتی و بهسازی فرودگاه پارسیان را نیز زدند اما هیچ اقدامی دراین زمینه نیز نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه