اخبار داغ

فرمانده انتظامی کوهبنان:

نیروی انتظامی ویترین ستاد نیروهای مسلح است/ پلیس و رسانه دو بازوی امنیت هستند

نیروی انتظامی ویترین ستاد نیروهای مسلح است/ پلیس و رسانه دو بازوی امنیت هستند
فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که بایستی با ظرافت و دقت نظر، خواسته ها و انتقادات مردم را به مسئولین گوشزد کنند لذا در رشد و تعالی جامعه نقش بسزایی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛همزمان با هفته خبرنگار و قرار داشتن مابین دو عید که هفته ولایت نیز نامیده می شود ظهر امروز فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان از خبرنگاران این منطقه که با این ستاد همکاری داشتند؛ تجلیل کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

در این مراسم صمدالله ترابی گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که بایستی با ظرافت و دقت نظر خواسته ها و انتقادات مردم را به مسئولین گوش زد کنند .
وی تاکید کرد: خبرنگاران باید صداقت در گفتار و نوشتار داشته باشند و از پرداختن به حواشی و تشویش اذهان عمومی پرهیز کنند .

,
,

فرماندهی انتظامی کوهبنان تاکید کرد: خبرنگاران شما فرصتی گرانبها دراختیار دارید تا برای پاسداشت انسان هایی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و آرامش را برای جامعه ارزانی داشتندقلم بزنید لذا شهید صارمی از جمله آنهاست .

,

وی افزود: امروز پلیس و خبرنگاران همکار هم هستند لذا شما باید نقاط قوت و ضعف را رصد و با ارائه راهکار در راستای رفع مشکلات کمک کنید .

,

ترابی افزود: نیروی انتظامی در کنار رسانه ها و خبرنگاران رسالت خود را به خوبی انجام داده است لذا خبرنگاران به موقع احساس مسئولیت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن مسائل کشور را اطلاع رسانی می نمایند .

,

وی تصریح کرد: پلیس با مردم و همراه با مردم است لذا بایستی ماموریت های پلیس به موقع به گوش مردم رسانده شود که اعتماد به مردم با اطلاع رسانی شما در حال افزایش است .

,

ترابی ابراز کرد: تلاش ها، رشادت ها و جانبازی نیروی پلیس در تامین امنیت به خوبی توسط خبرنگاران ارائه می شود لذا آگاه سازی مردم از ماموریت های ناجا باید در راس برنامه های شما قرار گیرد.

,

فرمانده انتظامی کوهبنان تاکید کرد: فرماندهی انتظامی کشور و استان با خبرنگاران تامل خاص دارند لذا اطلاعات به موقع در اختیار مردم قرار می گیرد نیروی انتظامی ویترین نیروهای مسلح هست که در تمام ماموریت خوش درخشیده و همواره در خدمت ولایت و رهبری است که در داخل شهرها و مرزها باعث آرامش و امنیت بیشتر است .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران در رشد و تعالی جامعه نقش بسزایی دارند لذا همواره باید در خدمت ولایت و رهبری نظام در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به جامعه اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه