اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده، اقتدا به مقاومت است

امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده، اقتدا به مقاومت است
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده اقتدا به مقاومت است، روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ملت ایران در فلسطین ۶۰ شهید داده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز(پنج شنبه) در آئین افتتاحیه پایگاه بسیج خواهران و برادران آستان مقدس چهار انبیاء(ع) اظهار کرد: افرادی که در عید غدیرخم با فراموشی سخنان پیامبر اکرم(ص) به امام زمانشان خیانت کردند، در به وجود آمدن واقعه جانکاه کربلا نیز نقشی موثر داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: افرادی که به امامین انقلاب وفادار نبودند نیز امروز همچون یک غده سرطانی خود فروخته، در مقابل امپریالیسم امریکا تسلیم شده‌اند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: بسیجیان همان هسته‌های مقاومت مردمی هستند، وقتی جنگ آغاز شد، ارتش و سپاه قادر نبودند بدون کمک هسته‌های مقاومت مردمی جلوی پیشروی رژیم بعث عراق به کشور را بگیرند.

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده اقتدا به مقاومت است، روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ملت ایران در فلسطین 60 شهید داده بود.

,

این فرمانده قرارگاه سری نصرت در دفاع مقدس تصریح کرد: در روزهای جنگ و دفاع مقدس نیز 200 لبنانی در دهلاویه در کنار شهید چمران می‌جنگیدند چراکه باور داشتند سزای نیکی جز خیر و نیکی نیست.

,

وی بیان کرد: ماحصل مقاومت اقتداری است که مردم کشور ایران دارند، دو سوم ارتش جهان معادل 116 کشور در جنگ مقابل سوریه به داعش کمک کردند اما نتوانستند راه از پیش برده و پیروز شوند.

,

اهوازیان عنوان کرد: قطر و امارات روزی 500 دلار به هر داعشی پول می‌دادند تا در مقابل جبهه حق بایستند و در کنار این رقم به آنها گفته بودند که هر آنچه داعشی‌ها به دست می‌آورند از مال و ناموس مردم شیعه از آن آن‌ها است.

,

, ,

 

,

وی گفت: افرادی که می‌‌خواهند روبروی خط ولایت و در مقابل خانواده شهدا بایستند و سعی در پایمال کردن خون شهدا دارند بدانند ما به عشق شهدا و یاحسین گویان شما را نابود خواهیم کرد.

,

در پایان این مراسم، پایگاه بسیج مهدیه چهار انبیاء(ع) با حضور فرمانده‌ ناحیه امام حسن(ع) افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه