اخبار داغ

رییس قوه قضاییه کشور:

توجه به محرومیت زدایی در کردستان از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است/سازمان های ما باید پاک ،قانونمند، کار آمد و متاثر از ضوابط باشند

توجه به محرومیت زدایی در کردستان از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است/سازمان های ما باید پاک ،قانونمند، کار آمد و متاثر از ضوابط باشند
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم کردستان مردمی پاک و نجیب و پایبند به مبانی نظام اسلامی هستند، گفت: باید تلاش کرد که از منطقه گره گشایی شود تا توسعه اتفاق بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان کردستان که شامگاه پنجشنبه در سنندج برگزار شد عنوان کرد: بیش و پیش از هر کسی در هر سازمانی مدیریت می تواند نقش آفرین و اثرگذار باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: مدیریت باید شاخص ها را  اندازه گیری و بررسی کند که چقدر آن سازمان به صلاح یا فساد نزدیک شده است و در آن صورت اصلاح ساختاری یا رفتاری و یا هر دو را انجام دهد.
,
 
,
رئیس دستگاه قوه قضائیه خاطر نشان کرد: در ادارات آن چیزی که مد نظر ما است این است که سازمان های ما باید هرکدام مجری عدالت باشند.
,
 
,
به گفته وی دولت در صدور مجوزها به بخش های غیر سازمانی باید مراقب باشد چرا که خود کنترلی کارآمدترین نظام کنترل است و در مدیریت کار آمد این روش بکارگیری می شود.
,
 
,
آیت الله رئیسی ادامه داد : وجب به وجب کردستان آغشته به خون های پاک برای ایجاد امنیت است مردم زندگی آزاد در پرتو نظام اسلامی داشته باشند.
,
 
,
وی افزود : مردم کردستان مردمی پاک و نجیب و پایبند به مبانی  نظام اسلامی هستند و باید تلاش کرد که از منطقه گره گشایی شود تا توسعه اتفاق بیافتد .
,
 
,
وی یکی از ملزومات توسعه را در وحدت برشمرد و افزود: به حمدالله وحدت در کردستان بی نظیر است.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: باید به محرومیت زدایی در کردستان توجه شود که این یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید به فقرا توجه شود و مدیران در این خصوص شب و روز نشناسند. 
,
 
,
وی ادامه داد: سازمان های ما باید پاک قانونمند کار آمد و متاثر از ضوابط باشند نه روابط، تا مردم بتوانند زندگی بدون دغدغه و سالم و همراه با آرامش داشته باشند .
,
 
,
رئیسی در پایان با بیان اینکه هر گونه روابط ناسالم در ادارات باید مضمون شمرده شود گفت: در این صورت است که می توان امنیت اجتماعی را برقرارکرد و امنیت موجود را تقویت بخشید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه