اخبار داغ

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

آیین‌نامه استخدام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم

آیین‌نامه استخدام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تصویب آیین‌نامه استخدام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مهدی جمالی نژاد عصر امروز پنجشنبه در نشست شهرداران استان کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه ظرفیت های بسیار مهمی در راستای توسعه دارد که فقط باید به درستی آنها را معرفی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: نگاه ما به استان کرمانشاه نگاه ویژه‌ای است اما مبالغی را که برای این استان در نظر می گیریم نمی تواند استان را تکان دهد و لازم است شهردار ها و مسئولین کمک کنند و با معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرهای این استان در جهت توسعه آن گام بردارند.

,

وی بیان داشت: لازم است مسئولین اجرایی این استان نگاهشان را نسبت به اداره شهر عوض کنند و مشوق‌هایی برای سرمایه گذاران قرار دهند تا انگیزه برای آنها ایجاد شود.

,

جمالی‌نژاد مجموعه های تاریخی از جمله طاقبستان، تکیه معاون الملک، غار قوری قلعه، بیستون و... را ظرفیت های بزرگی برای توسعه استان کرمانشاه معرفی کرد و ادامه داد: بسیاری از این ظرفیت های تاریخی و میراثی هنوز شناخته شده نیستند و اگر نتوانید به درستی آنها را معرفی کنید نمی توانید از این ظرفیت‌ها برای توسعه استفاده کنید.

,

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطرنشان کرد: وجب به وجب شهرهای استان کرمانشاه دارای جاذبه‌های گردشگری بکری است که باید آنها را معرفی کنید تا کل کشور و حتی جهان به شناخت کافی در مورد این استان برسند.

,

معاون وزیر کشور گفت: زیرساخت های اربعین در استان کرمانشاه زیرساخت های خوبی است و باید از آنها به خوبی استفاده کرد و بخش خصوصی را پای کار آورد.

,

جمالی‌نژاد افزود: می توانید با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه از جاذبه های شهرهای مختلف استان و پخش آنها در فضای مجازی در راستای معرفی استان کارهای پسندیده ای انجام دهید.

,

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: در بحث پروژه‌های گردشگری، کارهای عمرانی و زیرساختی شهری و... کارهای عمرانی انجام دهید و نگران اعتبار نباشید و در این زمینه می توانید کمک بلاعوض دریافت کنید.

,

وی افزود: اگرچه اعتبار قیر امسال با مشکلاتی مواجه شده است اما به دنبال طرح دو فوریتی هستیم و در این زمینه نیز کمک خواهیم کرد چرا که مشکل این استان با 100 یا 1000 تن قیر حل نمی شود باید در راستای کمیسیون کلانشهر طرحی را تنظیم کنیم و به عنوان زیرساختی اربعین، سیل و زلزله میزان مازادی را برای این استان در نظر بگیریم.

,

جمالی نژاد با تاکید بر اینکه باید از تجربه شهرهای موفق استفاده کنید، گفت: تنها معضلی که ما داریم در رابطه با بحث ماشین آلات است که نمی توانیم به تعداد کافی این ماشین آلات را در اختیار شهرداری ها قرار دهیم لذا معاون عمرانی استان می‌تواند در این زمینه کمک هایی را داشته باشد.

,

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ساماندهی نیروهای انسانی را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: در این زمینه پیگیری می کنم آیین نامه استخدامی دهیاران و شهرداری‌ها را نیز تهیه کردیم و به جد آنرا دنبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در این رابطه بشنویم.

,

وی خاطرنشان کرد: حاضریم در شهرهایی که می توانند مهاجرت معکوس را رقم بزنند برنامه هایی را تعریف کنیم که بتواند تولید ثروت برای شهر به دنبال داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه