اخبار داغ

برگزاری اردوی تیم های منتخب استعداد درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده/تقدیر فرماندار از کسب رتبه های برتر رزمی در مسابقات آسیایی+تصاویر

برگزاری اردوی تیم های منتخب استعداد درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده/تقدیر فرماندار از کسب رتبه های برتر رزمی در مسابقات آسیایی+تصاویر
اردوی تیم های منتخب استعدادهای درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی شهرستان لنده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، رویکر و نگرش مسئولان حوزه ورزش و جوانان شهرستان لنده باعث پویایی در ورزش این شهرستان شد به طوری که اردوی  تیم های منتخب استعدادهای درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی شهرستان لنده  برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,
,

به همین منظور فرماندار و جمعی از شورای اداری شهرستان لنده با حضور در محل اجرای برگزاری این اردو ضمن تقدیر از کسب مدال های مختلف در مسابقات آسیایی در استان ید گفت: شهرستان لنده دارای استعدادهای ژرفی در حوزه های مختلف است که توجه به ورزش و جوانان و سرمایه گذاری پایه ای در این حوزه باعث خروجی این همه مدال طلا، برنز و نقره شده است.

,

 

,

وی با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: توجه به زیرساخت های پایه ورزشی در این شهرستان مهمترین اصل برای کسب موفقیت ها و رشد استعدادها در این شهرستان است.

,

 

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: امروز در رشته های مختلف با اجرای جام علوی شاهد پویایی و نشاط در بین جوانان هستیم که این حضور نشانه علاقه مندی به ورزش های مختلف است.

,

 

,

در همین رابطه روح الله عادلپور سرمربی تیمهای منتخب پایه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:این اردو به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و آمادگی هر چه بیشتر کاراته کاهای استان جهت شرکت در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور و کاراته وان (انتخابی تیم ملی) که ۶ و ۲۱ شهریور ماه به ترتیب در ارومیه و تبریز برگزار خواهد شد.

,


 عادلپور ضمن تشکر از شورای اداری شهرستان لنده در راس فرماندار محترم و مسئولین ادارت که از این اردو بازدید کردند گفتک با حمایت های مسئولین ورزشی شهرستان روز های خوبی رو برای کاراته لنده و استان پیش بینی کردند .

,
,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

,

اتنهای پیام/

, اتنهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه