اخبار داغ

برگزاری نشست ستاد ساماندهی جوانان لنده پس از ماه ها تعطیلی/راه اندازی سمن فرهنگی ورزشی در شهرستان لنده

برگزاری نشست ستاد ساماندهی جوانان لنده پس از ماه ها تعطیلی/راه اندازی سمن فرهنگی ورزشی در شهرستان لنده
نشست ساماندهی جوانان شهرستان لنده پس از ماه ها تعطیلی امروز و با همت ادراه ورزش و جوانان شهرستان لنده با موضوعات مختلف برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، پس از چند ماه تعطیلی نشست ساماندهی جوانان شهرستان لنده امروز و به همت اداراه ورزش و جوانان این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، ادارات و جمعی ا جوانان و سازمان های مردم نهاد در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرلنده، پس از چند ماه تعطیلی نشست ساماندهی جوانان شهرستان لنده امروز و به همت اداراه ورزش و جوانان این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، ادارات و جمعی ا جوانان و سازمان های مردم نهاد در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان لنده برگزارشد., خبرلنده,

 

,

در ابتدای این نشست محمود فاضلی با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در جامعه گفت: اهمیت مسئله جوانان باعث شده است که این حوزه نسبت به سایر حوزه های اجتماعی مورد توجه خاص قرار گیرد و همه باید تلاش کنیم حوزه جوانان تقویت شود.

, در ابتدای این نشست محمود فاضلی با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در جامعه گفت: اهمیت مسئله جوانان باعث شده است که این حوزه نسبت به سایر حوزه های اجتماعی مورد توجه خاص قرار گیرد و همه باید تلاش کنیم حوزه جوانان تقویت شود.,

 

,

وی در خصوص مصوبات جلسات گذشته گفت: متاسفانه وقتی از حمایت جوانان سخن به میان می آید شاهد شعار های زیاید هستیم ولی وقت عمل میدان چنان خالی است که به این ظرفیت ها چندان توجهی نمی شود به خصوص بانک ها که متاسفانه در هیچ کدام از جلسات ساماندهی حضور نمی یابند.

, وی در خصوص مصوبات جلسات گذشته گفت: متاسفانه وقتی از حمایت جوانان سخن به میان می آید شاهد شعار های زیاید هستیم ولی وقت عمل میدان چنان خالی است که به این ظرفیت ها چندان توجهی نمی شود به خصوص بانک ها که متاسفانه در هیچ کدام از جلسات ساماندهی حضور نمی یابند.,

 

,

در ادامه نیز نعمتی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به افزایش خوب امار ازدواج گفت:تعداد ازدواج ثبت شده در سال ۹۷تعداد۱۵۶ فقره و در سال ۹۸ تا کنون ۶۲ فقره ثبت شده است.

, در ادامه نیز نعمتی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به افزایش خوب امار ازدواج گفت:تعداد ازدواج ثبت شده در سال ۹۷تعداد۱۵۶ فقره و در سال ۹۸ تا کنون ۶۲ فقره ثبت شده است.,

 

,

وی اظهارکرد: در حوزه طلاق نیز به دلیل عدم دسترسی به امار هیچ گونه اطلاعی نداریم و دادگستری متولی این حوزه است.

, وی اظهارکرد: در حوزه طلاق نیز به دلیل عدم دسترسی به امار هیچ گونه اطلاعی نداریم و دادگستری متولی این حوزه است.,

 

,

در ادامه نیز موسوی نماینده بانک کشاورزی شهرستان لنده گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۰فقره تسهیلات ازدواج به میزان پنج میلیارد ریال پرداختی داشتیم که کمک بزرگی به جوانان بوده است.

, در ادامه نیز موسوی نماینده بانک کشاورزی شهرستان لنده گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۰فقره تسهیلات ازدواج به میزان پنج میلیارد ریال پرداختی داشتیم که کمک بزرگی به جوانان بوده است.,

 

,

وی افزود: در ادامه راه نیز توانستیم که زمینه اشتغال جوانان را با ارائه راهکار های مفید انجام داده ایم.

, وی افزود: در ادامه راه نیز توانستیم که زمینه اشتغال جوانان را با ارائه راهکار های مفید انجام داده ایم.,

 

,

در ادامه نیز امیر محمود بصیری فرد اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه جوانان گفت: تلاش های خوبی در حوزه ازدواج صورت گرفته است که تامین جهیزیه ۲۳۰ زوج درسال ۹۷ جهزیه  به مبلغ سه میلیون تومان و هدیه داماد به مبلغ یک میلیون و۵۰۰هزارتومان داده شده است.

, در ادامه نیز امیر محمود بصیری فرد اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه جوانان گفت: تلاش های خوبی در حوزه ازدواج صورت گرفته است که تامین جهیزیه ۲۳۰ زوج درسال ۹۷ جهزیه ,  به مبلغ سه میلیون تومان و هدیه داماد به مبلغ یک میلیون و۵۰۰هزارتومان داده شده است.,

 

,

وی گفت: در سال ۹۸نیز تا کنون ۳۲مورد با تامین جهیزیه هر زوج چهارمیلیون و ۵۰۰هزارتومان تامین شده است.

, وی گفت: در سال ۹۸نیز تا کنون ۳۲مورد با تامین جهیزیه هر زوج چهارمیلیون و ۵۰۰هزارتومان تامین شده است.,

 

,

سید خدادوست موسوی در خصوص اهمیت توجه به جوانان گفت: امروز جوانی یکی از بهترین فرصت های است که به نوعی فرصت و گاهاً نیز تهدید جدی محسوب می شوند که این وضعیت نیازمند ساماندهی است.

, سید خدادوست موسوی در خصوص اهمیت توجه به جوانان گفت: امروز جوانی یکی از بهترین فرصت های است که به نوعی فرصت و گاهاً نیز تهدید جدی محسوب می شوند که این وضعیت نیازمند ساماندهی است.,

 

,

وی افزود:بحث ازدواج آسان یکی از رویکرد های است که باید در حوزه جوانان تقویت شوند چرا که آمار اشتغال و ازدواج جوانان در سال ۹۷و ۹۸ باید به طور دقیق رصد و پایش شود تا خروجی کار جهت برنامه ریزی دقیق تر نمایان شود.

,

 

,

فرماندار شهرستان لنده با گلایه از روند مشاوره های ارائه شده گفت: در بحث مشاوره های ازدواج و سایر موارد مشابه یا ما درست مشاوره نمی دهیم و یا چندان زوجین و جوانان به این مشاوره ها علاقه مندی نشان نمی دهند چرا که این آمار طلاق نشان دهنده این وضعیت است.

,

 

,

موسوی اظهارکرد: برخی از هزینه های ازدواج در ابتدای زندگی زوجین چنان کمر شکن است که ناشی از همین چشم و هم چشمی های است که در جامعه است که اگر بحث ازدواج آسان به درستی عمل کنیم شاهد کاهش این چشم و هم چشمی ها هستیم که نیازمند فرهنگ سازی است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: برای بحث تهیه جهیزیه آسان باید همه مشارکت کنند و از ظرفیت بنیاد های خیریه کشوری در جهت تعالی این فرهنگ پویا در جامعه تلاش کنیم.

,

 

,

رئیس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لنده گفت: راه اندازی سمن در حوزه جوانان فرصت خوبی است تا این حوزه یعنی حوزه فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی جوانان مورد توجه جدی قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه