اخبار داغ

معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

صنعت دفاعی کشور جلوه ای از رونق تولید و خودباوری است/ نطفه اولیه پیشرفت های دفاعی در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت

صنعت دفاعی کشور جلوه ای از رونق تولید و خودباوری است/ نطفه اولیه پیشرفت های دفاعی در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت
معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور جلوهای از رونق تولید و خودباوری است، گفت: پیشرفت صنایع دفاعی ایران باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور شده همچنین جمهوری اسلامی را مبدل به جزیره ای امن در منطقه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار رضا مظفری نیا، معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال در عرصه صنعت دفاعی است، گفت: صنایع دفاعی کشور دستاوردهای عظیمی داشته که باعث ایجاد غرور ملی و ترس دشمنان جمهوری اسلامی از این مرز و بوم شده است.
معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: بر اساس اظهار نظر ناظران بین المللی جمهوری اسلامی با تکیه بر پیشرفت های صنعت دفاعی یک کشور قدرتمند و تاثیر گذار و صاحب نفوذ در عرصه های بین المللی است.
مظفری نیا با اشاره به وضعیت صنایع دفایی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در دوران قبل از انقلاب صنایع دفاعی کشور بر اساس سلیقه آمریکایی ها اداره می شد و 40 هزار مستشار نظامی وجود داشت به طوری که به ازای هر سه نفر ایرانی در عرصه های نظامی یک مستشار آمریکایی نیز وجود داشت.
وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب تربیت افسران، نوع سلاح ها و تاکتیک های مورد استفاده را آمریکایی ها برنامه ریزی می کردند، بیان کرد: میلیون دلار از سرمایه ملی صرف خرید تجهیزاتی می شد که آمریکایی ها مشخص می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
, وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب , وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب ,

نطفه اولیه پیشرفت های دفاعی در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت

, نطفه اولیه پیشرفت های دفاعی در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت,

 معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نطفه های اولیه همه پیشرفت های دفاعی در زمان جنگ تحمیلی هنگام تحریمات دفاعی ایران توسط جوانان صورت گرفت، گفت: سلاح های خمپاره ای، خمپاره اندازها، ماشین های حمل خمپاره های سبک و سنگین، قایق های تندرو و.... در زمان جنگ به همت جوانان ساخته و به جبهه ها تزریق شد.

,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ,

مظفری نیا  افزود: دهه 70 آغاز دوران سازندگی در کشور بود و تمام تجهیزات که در زمان جنگ غنیمت گرفته شد بازمهندسی و تحویل نیروهای نظامی شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در دهه 80 تهدیدهای گوناگونی علیه کشور ما صورت گرفت و سیاست کشور از تولید انبوه و تنوع کم به تنوع زیاد تغییر پیدا کرد و بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب نقشه راه صنایع دفاعی به دانش بنیان تبدیل شد.

,

امروز از لحاظ موشکی یکی از قدرتمندترین کشورها در دنیا هستیم

, امروز از لحاظ موشکی یکی از قدرتمندترین کشورها در دنیا هستیم,

 معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رونمایی هایی که سال های اخیر از تجهیزات دفاعی می شود ترس عجیبی را برای دشمنان ایجاد کرده است، هنوان کرد: امروز از لحاظ موشکی یکی از قدرتمندترین کشورها در دنیا هستیم و جوانان این مرز و بوم موشک هایی را می سازند که با کمترین خطا به نقطه مورد نظر اصابت می کند.

,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح,

مظفری نیا تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز پهپادهایی را می سازد که هزاران کیلومتربدون سر نشین را می پیماید و اطلاعات جمع آوری می کند و یا با حمل بمب های هوشمند نقطه ای را مورد اصابت قرار می دهد.

,

صنعت دفاعی کشور جلوه ای از رونق تولید و خودباوری است

, صنعت دفاعی کشور جلوه ای از رونق تولید و خودباوری است,

وی افزود: در ساخت صنایع هیدرولیک چنان پیشرفتی داریم که در کشور چین محصولات هیدرولیکی ایرانی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد تا محصولات داخلی خودشان

,

 معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور جلوهای از رونق تولید و خودباوری است، خاطر نشان کرد: پیشرفت صنایع دفاعی ایران باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور شده همچنین جمهوری اسلامی را مبدل به جزیره ای امن در منطقه کرده است.

,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح,  معاون امورصنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح,

مظفری نیا با اشاره به اینکه یکی از سردمداران رژیم صهیونستی گفته صنایع دفاعی ایران چنان ضربه ای به ما خواهد زد که نتوانیم از جایمان بلند شویم، گفت: صنعت دفاعی به کمک خودرو سازی آمد و ظرف شش ماه قطعاتی را تولید و تحویل خودرو سازی داد.
وی خاطر نشان کرد: از لحاظ هزینه صنعت دفاعی عربستان بعد از آمریکا و چین بیشترین بودجه نظامی را در اختیار دارند و در حالی که کشور ما ده ها برابر کمتر هزینه می کنیم اما قدرت ملی ما در سطح دنیا قدرت بازدارندگی دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه