اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

عزت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر است/ مسئولان از گروه های جهادی حمایت کنند

عزت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر است/ مسئولان از گروه های جهادی حمایت کنند
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش دهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، گفتند: : بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش دهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، گفتند: : بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نرخ بالا بیکاری، زیبنده هرمزگان نیست

, نرخ بالا بیکاری، زیبنده هرمزگان نیست,

حجت‌الاسلام‌ محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با اشاره به نرخ بالای بیکاری در هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان عنوان قطب تجاری کشور را به یدک می کشد اما همچنان بیکاری در آن موج می زند.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه عمده بیکاران استان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهد، گفت: سالانه اگر هشت هزار دانشجو از دانشگاه های استان فارغ التحصیل شوند روز به روز بر نرخ بیکاری افزوده می شود.

,

عبادی زاده با اشاره به تحصیل برخی از افراد در مناطق محروم هرمزگان و شهر بندرعباس عنوان کرد: در حالی که 60 درصد درآمد کشور از استان هرمزگان تامین می شود زیبنده هرمزگان نیست جزء چهار استان فقیر کشور باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه صنایع استان باید سهم بیشتری به هرمزگانی ها در بحث اشتغال دهند، بیان کرد: امیدوارم با اهتمام بیشتر مدیران صنایع در بخش به‌کارگیری نیروهای هرمزگانی شاهد کاهش آمار بیکاری در استان باشیم.

,

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه سرمایه های فراوانی از هرمزگان به خزانه کشور وارد می شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید با پیگیری های خود سهم استان را از خزانه افزایش دهند تا شاهد کاهش فقر و بیکاری در استان باشیم.

,

عزت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر است

, عزت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر است,

عبادی زاده با بیان اینکه در فضای مجازی زمینه و بستر مناسبی برای رواج شایعات وجود دارد که نیاز به مراقبت ویژه دارد، عنوان کرد: شایعات سبب بدبینی مردم و عدم اعتماد آن‌ها به یکدیگر می‌شود و  جامعه‌ای که شایعات را در درون خود منتشر می‌کند زمینه حضور تدریجی بیگانگان در جامعه اسلامی می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه غدیر متعلق به شیعه و جهان اسلام نیست بلکه متعلق به انسان و بشریت است، گفت: عزت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر است و حقیقتش هیچ‌گاه عامل تفرقه نیست بلکه عامل وحدت امت اسلامی بوده و هست.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه زادگاه انقلاب اسلامی مسجد بود، تصریح کرد: مساجد بازوی انقلاب اسلامی هستند و مبارزات از مساجد آغاز شد و امروز ضامن تداوم انقلاب اسلامی مسجد است.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه آبادانی مساجد حضور جوانان است، گفت: مسجد عمران و آبادانی اش به خشت و گل نیست بلکه به زنده بودن برنامه های فرهنگی و دینی در آن است.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن نمی تواند نگاه چپ به کشورمان و ملت ایران اسلامی بیندازد به برکت توانمندی های تلاشگران در عرصه صنعت دفاعی کشور است.

,

شتران سرگردان همچنان در سیریک قربانی می گیرند

, شتران سرگردان همچنان در سیریک قربانی می گیرند,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان سیریک افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با گروه های جهادی، نکات مهمی در بیان ارزش کار جهادی و توصیه به گسترش و ارتقای کار جهادی، رعایت اخلاق و معنویت در محیط خدمت رسانی، ارتباط با گروه های دیگر، اطلاع رسانی هنرمندانه از فعالیت های جهادی و همگانی کردن خدمت رسانی به مردم بیان کردند.

,

وی اظهار کرد: بنده از گروه های جهادی شهرستان سیریک درخواست می کنم، کار جهادی خود را به روستاهای دیگر مخصوصا روستاهای برادران اهل سنت ببرید تا عملا نشان دهند که شیعه مولایی هستند که همیشه غمخوار محرومان جامعه می باشند و فرقی بین شیعه و سنی نیست.

,

حیدری بیان کرد: متأسفانه مدتی است که آمار تلفات جاده ای بخاطر شترهای سرگردان در شهرستان سیریک زیاد شده در همین دو هفته شاهد سه  الی چهار تصادف بودیم که برخی منجر به فوت شد و خانواده هایی داغدار شدند، فرزندانی یتیم شدند، سؤال ما اینجاست که مسئول این حوادث و نا امنی کیست، چه کسی جواب خون جوانان این شهرستان را می دهد، جواب آن پدری که داغ فرزندش را دیده، مادری که هنوز چشم براه جوانش است، چه کسی جواب بچه ای را می دهد که چند روز دیگر یتیم ،چشم به دنیا باز می کند.

,

وی ابراز کرد: مسئولانی که کوتاهی می کنند تا این طور جوانان مردم پرپر می شوند،‌ فردای قیامت باید جواب بدهند و همه این بی مسئولیتی ها نشان از بی لیاقتی و حماقت است.

,

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: چرا باید بخاطر منافع یک عده قلیل، مردم امنیت نداشته باشند، چرا یک جلسه شورای تأمین در سطح استان گرفته نمی شود و اگر هم گرفته می شود، فکر اساسی به حال مردم نمی شود آیا جان مردم سیریک ارزش ندارد.

,

حیدری خاطرنشان کرد: به تازگی حتی شنیدیم که یک عده شتردار از سمت بندرعباس، شترهای خودشان را به شهرستان سیریک فرستاده اند بنابراین مسئولان بندرعباس خیالشان راحت باشد، جاده بندرعباس امنیت دارد و مردم شهرستان سیریک هم به درک، مگر این مردم حق ندارند که امنیت داشته باشند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: بنده از مسئولان ذی ربط درخواست می کنم به داد این مردم برسند، مردم سیریک امنیت می خواهند تا کی باید داغ جوانان خویش را ببینند، مواظب باشید آه آن مادر داغدار شما را نگیرد.

,

آمریکا به هیج عنوان قابل اعتماد نیست

, آمریکا به هیج عنوان قابل اعتماد نیست,

وی با بیان اینکه  اصحاب رسانه درخواست می کنم که به این مسئله ورود بکنند، مستند بسازند، نا امنی جاده های سیریک و مظلومیت این مردم را به گوش مسئولان برسانند، اظهار کرد: عزیزانی که مستند دریابست را ساختند و منشأ تأثیر شد، ورود بکنند تا ان شاء الله مسئولان یک فکر اساسی به حال مردم شهرستان سیریک بکنند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود: حالا که جناب آقای بهرامی قصد تحویل سکان آموزش و پرورش را دارد، درخواست ما از مدیرکل محترم آموزش و پرورش این است که فارغ از مسائل جناحی، شخصی که به درد آموزش و پرورش بخورد را به این مسئولیت بگمارند.

,

این مسئول ابراز کرد: کودتای ۲۸ مرداد درس های زیادی برای ملت ایران دارد که مهمترین آن، غیر قابل اعتماد بودن مستکبران بویژه آمریکاست مصدق به آمریکا اعتماد کرد، چوبش را هم خورد، آمریکا حتی به کسانی مثل مصدق رحم نکرد، زیرا آنها نوکر و سرسپرده می خواهند، کسی مثل محمدرضای پهلوی که به راحتی بتوانند ثروتهای این کشور را چپاول کنند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد:  حضور هیئت یمنی در ایران و تقدیم پیام مکتوب بدرالدین رهبر جنبش انصارالله به محضر رهبر انقلاب مبنی بر قبول ولایت و تشکر از مواضع ایران، نشان داد که بحمدالله امروز جریان مقاومت به رهبری ایران، پیروز و قدرتمند است و با راهبرد مقاومت دژخیمان و ظالمان را به زانوی در آورده است.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری هم در این دیدار تاکید کردند و گفت: «هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

,

امام جمعه شهرستان سیریک خاطر نشان کرد: امروز مزدوران عربستان و امارات در یمن به جان هم افتاده اند هرچند این اتفاق میتواند نتیجه طبیعی اختلافات این دو کشور بر سر مسئله یمن باشد،‌ ولی ممکن است این اتفاق توطئه ای سعودی ـ اماراتی برای تجزیه یمن باشد که لازم است انصارالله یمن مراقب خدعه دشمن باشند.

,

مسئولان از گروه های جهادی حمایت کنند

, مسئولان از گروه های جهادی حمایت کنند,

حجت الاسلام مهدی دُری، امام جمعه رودان در خطبه های عبادی وسیاسی این هفته شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از سیاست اظهار کرد: تمام دغدغه دشمنان از صدر اسلام تا حالا دوری کردن مردم از سیاست و بسنده کردن افراد فقط به عبادت بود و دوران رژیم شاه هم همینطور بود جوانان ما را به کاباره و رقاصخانه سرگرم می کردند که با سیاست کاری نداشته باشند.

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

,

امام جمعه رودان افزود: متاسفانه کشورهای غربی و استکبار  الآن هم به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی و بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مردم و جوانان ما را از سیاست دور کنند.

,

دُری ادامه داد: در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد منتها سیاست عاقلانه که بتواند بواسطه سیاست اقامه صلاة حج و همه معارف دین کند و آن سیاستی که قرار است دین کنار گذاشته شود، فایده ندارد.

,

وی اضافه کرد: وقتی پیامبراکرم(ص) برای خودشان جانشین انتخاب می کند می فهمیم که باید این منصب و حکومت باشد و اگر کوچکترین شرایطی برای ائمه اطهار بوجود می آمد شما شک نکنید آنها قیام می کردند و حکومت را بدست می گرفتند.

,

امام جمعه رودان با انتقاد از کم رنگ بودن آیین بندی شهر رودان در ایام غدیر تصریح کرد: برنامه و برگزاری جشن های غدیر کافی نیست متاسفانه برای رفع تکلیف انجام می دهیم غدیر جشن اصلی ماست هر کسی تکلیفی دارد که هرکاری برای عیدغدیر انجام دهد وشهرستان یکدست شیعه در این ایام باید چراغانی شود که هرکسی از این شهر عبور کرد بفهمد که چه خبر است.

,

دُری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله با رهبرمعظم انقلاب و پیام دبیرکل انصارالله یمن به رهبر انقلاب اظهار کرد: در این پیام آمده است که ما(ملت یمن) ولایت شما را در امتداد ولایت رسول خدا و امیرالمومنان می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما را در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و روحیه بخش می دانیم و این جمله چقدر زیباست.

,

کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند

, کشورهای همراه با ایران اسلامی عزت پیدا می کنند,

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس درس بگیرند و ببینند آنهایی که با آمریکا بودند به چه ذلت و خواری رسیدند چه قدر هزینه کردند و  چطور ذلت را پذیرفتند و تازه می فهمند که چه اشتباهی کردند اما کشورهایی که با ایران همراه شدند چطور عزت پیدا کردند.

,

امام جمعه رودان ادامه داد:کشورهایی که در جنگ با یمن هستند منافعشان را از دست می دهند و به دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند خود عربستان هم وقتی با حجاج ما با احترام برخورد می کنند چاره ای جز تسلیم در برابر جمهوری اسلامی نمی بینند و وقتی ایران اسلامی پهباد آمریکایی را نابود کرد واقعا فهمیدند ایران قوی است و حساب کار دستاش آمد.

,

دُری با بیان اینکه هرکسی به خداوند متعال اعتقاد داشته باشد و باور به تحقق وعده های خدا داشته باشد قطعا پیروز می شود، تصریح کرد: هر زمانی که ما شاهد بودیم رهبر انقلاب وعده داده شک نکنید تحقق پیدا می کند و ملت یمن هم پیروز خواهد شد.

,

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از گروه های جهادی و پیام ایشان به گروه های جهادی اظهار کرد: در این پیام آمده است  کسی که به طور جهادی کار میکند و  اینگونه وقت می گذارند و راه خدا و کمک به مردم کار می کنندتقدیر و تشکر آنها از عهده بشر خارج است و به خدا واگذار می شود.

,

امام جمعه رودان با بیان اینکه کار جهادی را باید گسترش بدهیم و روحیه جهادی را صدهابرابر کنیم، خاطرنشان کرد: بعداز جنگ تحمیلی اگر نبودند گروه های جهادی، کشور اینگونه پیش نمی رفت الآن هم رهبر انقلاب تاکید می کنند گروه های جهادی زیاد شوند و راه بیافتند و هر کسی توان دارد در این گروه ها شرکت کند ومسئولان هم با گروه های جهادی همکاری و پشتیبانی کنند وسایل و ابزار در اختیارشان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه