اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی،

چالش‌های اقتصادی جامعه نتیجه سو مدیریت‌ها است/برخورد با فساد اقتصادی باید با جرأت و جسارت باشد

چالش‌های اقتصادی جامعه نتیجه سو مدیریت‌ها است/برخورد با فساد اقتصادی باید با جرأت و جسارت باشد
ائمه جمعه شهرستان های خراسان شمالی چالش های اقتصادی جامعه ، مبارزه با فساد اقتصادی و پرداختن به کارکردهای مساجد در روز جهانی مسجد را مهمترین محورهای سخنان خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، خطیب نماز جمعه آشخانه گفت: چالشهای جدی اقتصادی امروز جامعه عمدتا ناشی از سوع تدبیرها و سومدیریت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،, جمعه آشخانه گفت: چالشهای جدی اقتصادی امروز جامعه عمدتا ناشی از سوع تدبیرها و سومدیریت ها است.,

حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های این هفته نماز جمعه بااشاره به  سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان سرافراز پس از سالها اسارت در زندانها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق قدم به خاک میهن خود گذاشتند .

,  .,

وی افزود: آزادگان با ایمان راسخ خود دربرابرهمه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خودرا برپایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های دوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

,

وی ادامه داد: آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند و اینان سینه هایی فراتر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوستند .

,  .,

امام جمعه آشخانه اظهار کرد :رهبر انقلاب اسلامی سالها پیش تاکید کردند هرکه میخواهد با امریکا مبارزه سیاسی کند باید به این مردم خدمت کند.

, .,

خطیب نماز جمعه آشخانه ادامه داد: واقعیت این است که امروز کشور از چالشهای جدی اقتصادی رنج می برد که عمدتا ناشی از سوع تدبیرها و سومدیریت ها است و بار اصلی این مشکلات  معیشتی رامردم به دوش می کشند و همین مردم هستند که ولی نعمتان  اصلی مسولان هستند .

,  .,

احمدزاده در پایان گفت: وظیفه مدیران اجرایی این است که با عمل به وعده های خود و حل مشکلات معیشتی جامعه ،دشمنان را ناامید سازند .

,  .,

 

,

هیات امنای مسجد به فکر آبادانی اهل مسجد باشند

, هیات امنای مسجد به فکر آبادانی اهل مسجد باشند, هیات امنای مسجد به فکر آبادانی اهل مسجد باشند,

حجه السلام نوروزی امام جمعه شهرستان فاروج در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شنبه 26 مرداد ماه یاد آور 26 مرداد 1369 سالروز بازگشت آزادگان سلحشور است .

,

وی اظهار کرد: آزداگانی که بعد ازسال ها اسارت از بند رژیم بعثی عراق آزاد شدند، هم به آزادی رسیدند و هم به آزادگی و پیام آور ایستادگی، مقاومت ، ولایت مداری و دفاع از کیان اسلام و نظام اسلامی بودند.

, .,

امام جمعه فاروج با اشاره به پیشرو بودن عید غدیر افزود: در شهرستان فاروج هم برنامه‌ مختلفی از جمله بازسازی واقع غدیر و جشن برگزار می‌شود که انشالله که برنامه باشکوه و حضور حداکثری و گرم مردم همراه باشد.

,

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد : در سال 1348 مسجد القصی توسط رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شد که به همین مناسبت چهارشنبه روز جهانی مسجد اعلام شد.

,

وی تصریح کرد: هیئت امنای مسجد و مدیران مساجد باید توجه داشته باشند بیشتر از امکانات و آبادانی ظاهری مساجد باید به فکر آبادانی اهل مسجد و آبادانی معنوی، فرهنگی، اقامه جماعت و حضور حداکثری مردم باشند.

,

وی گفت: پایگاه های مقاومت مساجد، کانون های فرهنگی و هنری و هر نهادی که در رابطه با امور مسجد نقش دارد، باید پیوند خودش را با مسجد عمیق تر کند چراکه امروز دشمن ما با همه قوا مساجد را هدف گرفته و به دنبال خالی کردن مساجد ما است.

, .,

امام جمعه فاروج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزادی نفت کش ایرانی افزود: امروز به لطف خدا و با تکیه به فرهنگ مقاومت، نظام اسلامی در مقابل همه زورگویان دنیا ایستاده است .

,

وی با بیان اینکه در دوره پهلوی اگر انگلیسی ها و آمریکایی ها اگر چیزی را به غارت می بردند، دیگر پاسخگو نبودند، گفت: امروز بدون اینکه امتیازی بدهیم صرفا با مقابله با مثل، حمله در مقابله حمله ، موشک در مقابل موشک ، نفتکش در مقابل نفت کش با مقاومت و ایستادگی حق خودمان را می گیریم.

,

وی ادامه داد: امروز همه دنیا می‌دانند جمهوری اسلامی از قدرتمندترین کشور های منطقه است، هم به لحاظ خطی مشی سیاسی و اثر گذاری در خاور میانه و هم به لحاظ قدرت نظامی و دفاعی.

,

امام جمعه فاروج در خصوص مدیرانی که در محل حوزه استحفاظی خود سکونت ندارند، گفت: این برادران عزیز باید بدانند آن مدیر که اقامت می‌کند و سکونت دارد موفق تر کار می کند. وقتی در بین مردم باشد در کنار مردم باشد، از کمبودها و کاستی های زندگی مردم آگاه باشد بهتر می تواند خدمت کند.

, .,

 

,

عامل آزادی و پیروزی کشور ولایت است

, عامل آزادی و پیروزی کشور ولایت است, عامل آزادی و پیروزی کشور ولایت است,

حجت الاسلام محمد موسوی، امام جمعه جاجرم ضمن تبریک فرا رسیدن روز غدیر گفت: آنچیزی که عامل اصلی آزادی کشور و پیروزی ملت ایران است ولایت است.

, .,

امام جمعه جاجرم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیراظهارکرد: هرکسی به هر میزانی از این اکسیر ولایت داشته باشد خیر برکاتش برای خود و جامعه بسیار بالاست.

, .,

وی با اشاره به جوانان ولایت مدار جهادی که به عشق ائمه اطهار به اردوهای جهادی می روند، گفت: این جوانان اهل معرفت، به عشق اهل بیت به مناطق محروم می روند و باعث عمران و آبادانی مناطق محروم می شوند.

, .,

خطیب نماز جمعه جاجرم با اشاره به مقایسه برخورد مقام معظم رهبری با نامه ترامپ و نامه رهبر جنبش انصارالله گفت: این حرکت حکیمانه مقام معظم رهبری نشان داد که رهبر شیعیان مدافع مظلومین جهان است و بازخورد فراوانی در دنیا داشت.

, .,

وی با اشاره به روز جهانی مسجد با بیان اینکه منشا همه خیرات و برکات مسجد است، خاطرنشان کرد: یقینا مشکلات اجتماعی از جمله طلاق و ... کمتر گریبان گیر افرادیست که در مساجد حضور دارند.

, .,


برخورد با فساد اقتصادی باید با جرأت و جسارت باشد 

,
, برخورد با فساد اقتصادی باید با جرأت و جسارت باشد , برخورد با فساد اقتصادی باید با جرأت و جسارت باشد ,

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان گفت: برخورد با فساد نیازمند جسارت و جرات است که فساد اقتصادی را برچیده کند و برخورد های مقطعی و گزینشی مساله را حل نمی کند.

, .,

به گزارش عصر اترک امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بازخوانی کودتای آمریکایی ها در ۲۸ مرداد سال ۳۲ عنوان کرد: مصدق هیچ خصومتی با آمریکایی ها نداشت، ولی اعتماد به آمریکایی ها و نفوذ دشمن در دستگاه های سیاسی و فرهنگی سبب سقوط کابینه مصدق شد.
حجت الاسلام و المسلمین نادعلی زاده با بیان اینکه امروز ملت ایران بصیر و آگاه هستند خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی همانند ۲۸ مرداد سال ۳۲ نیست، آمریکا و انگلیس همانند دوران پهلوی نمی توانند کودتا و عملکرد داشته باشند.
وی افزود: با وجود ولایت مداری و بصیرت ملت ایران، دشمن هر گزینه ای روی میز داشته باشد با شکست مواجه خواهد شد.
امام جمعه شهرستان راز و جرگلان عدالت و مبارزه با فساد را یکی از توصیه های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب دانست و گفت: یکی از عوامل مشکلات اقتصادی مردم و عوامل بازدارنده ی توسعه، فساد اقتصادی است که برخورد های مقطعی و گزینشی مساله را حل نمی کند.
وی در ادامه گفت: برخورد با فساد نیازمند جسارت و جرات است که فساد اقتصادی را برچیده کند.
انتهای پیام /

, .,
, .,
, .,
, .,
, .,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه