اخبار داغ

وزیر صمت در نشست با فعالان اقتصادی تویسرکان:

با وجود نوسانات ارزی، قیمت کالاها به ثبات نسبی رسیده است/در سال های اخیر با روند کلی کاهش قیمت کالاها روبرو بودیم!

با وجود نوسانات ارزی، قیمت کالاها به ثبات نسبی رسیده است/در سال های اخیر با روند کلی کاهش قیمت کالاها روبرو بودیم!
وزیر صنعت, معدن و تجارت گفت: با بررسی قیمت ۱۰۰ قلم کالا در کارگروه تنظیم بازار در مجموع با روند کلی کاهش قیمت ها روبرو بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ رضا رحمانی در نشست با فعالان اقتصادی در تویسرکان گفت: قرار بود یکی از سرمایه گذاران واحدهای در تویسرکان کارخانه خود را در شهری دیگری احداث کند اما با پیگیری مفتح نماینده تویسرکان این کارخانه در این شهرستان راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی در ادامه با بیان اینکه جهت گیری هایمان را باید تغییر دهیم,اظهار کرد: باید دستگاه های دولتی و اداره ها در امر رونق تولید متمرکز شوند یعنی هر کسی در هر جایگاه و مقامی است تمام کوشش خود را برای انجام بهتر آن کار داشته باشد.

,

رحمانی تصریح کرد: بنا به گفته رهبر انقلاب راهکار توسعه اقتصادی رونق تولید است.

,

وی با تأکید بر اینکه ما ظرفیت ها و امکانات بسیاری داریم, عنوان کرد: باید ما به خودمان و داشته های تکیه کنیم چراکه تمام این مشکلات قابل حل است.

,

وزیر صمت افزود: در سال جاری نباید به بیراهه برویم و تولید هم تولید مولد باشد و این مسئله جدی بگیریم تا کارها پیشرفته و مشکلات حل شود.

,

رحمانی ادامه داد: تویسرکانی ها باید به ساخت کارخانه تولید پوشاک افتخار کنند و ما در هرجای کشور به تولید پوشاک و نساجی اهمیت ویژه ای داده ایم و حتی برای چار مشکی برنامه داریم.

,

وی به موضوع قیمت مرغ هم اشاره کرد و گفت: تولید مرغ در حوزه جهادکشاورزی است و قیمت آن در کارگروه تنظیم بازار که بنده ریاست آن را بر عهده دارم بررسی می شود و در آنجا هم دستگاه های دیگر نظر می دهند.

,

وی تصریح کرد: موضوع مرغ از هم به تولید کننده و جهادکشاورزی مرتبط است و هم با اتحادیه مرغداران و ما تصمیممان بر آن است تا با تفاهمنامه هایی انجام دادیم مرغ به وفور در اختیار مردم قرار بگیرد.

,

وزیر صمت با اشاره به اینکه در دوره های قبل با نوسان قیمت در کالاهای مختلفی روبرو بودیم, اظهار کرد: در کارگروه تنظیم بازار قیمت ۱۰۰ کالا به صورت ویژه رصد می شود که در حوزه مرغ و چای خشک با بیشترین نوسان و هنداونه با کمترین نوسان قیمت روبرو بودیم.

,

رحمانی افزود: در مجموع با بررسی این ۱۰۰ قلم کالا با روند کلی کاهش قیمت ها روبرو بودیم چرا که از ۱۰۰ قلم کالا تنها نزدیک به ۲۰ قلم کالا افزایش داشته است.

,

وی با اعلام اینکه قیمت رسمی مرغ باید با قیمت مصوب عرضه شود، تصریح کرد: قیمت مصوب دولتی مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و اگر نیاز مجدد برای تغییر باشد می بایست مسئله مورد نظر در کارگروه تنظیم بازار بیاید و تصمیم گیری شود.

,

وزیر صمت افزود: با وجود نوسانات ارزی به ثبات نسبی در باره قیمت ها رسیدیم.

,

در این نشست صاحبان تعدادی از واحدهای تولیدی تویسرکان مشکلات حوزه تولیدی خود را مطرح کردند.

,

به گزارش عصرهمدان; البته درباره اظهار نظرهای رحمانی وزیر صنعت, معدن و تجارت باید نظر مردم را هم پرسید چرا که آنان خود بهتر از همه وضعیت اقتصادی کنونی را تجربه می کنند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه