اخبار داغ

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

اشتغال و آب از اولویت‌های اصلی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است

اشتغال و آب از اولویت‌های اصلی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه در همه استان ها به خصوص استان های مرزی، صعب العبور و محروم کشور توجه ویژه ای به محرومیت زدایی و اشتغال پایدار آنها می شود، گفت: در سال جاری بحث اشتغال و آب از اولویت های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است که در سراسر کشور فعالیت های خوبی در این موارد در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بزرگترین مرکز تولیدی پوشاک هرمزگان در شهر بندرعباس اظهار کرد: بزرگترین و اساسی‌ترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار در کشور و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: سپاه در کنار تمام ماموریت های مهم و اساسی خود بحث محرومیت زدایی، مردم دوستی و مردم یاری را سر لوحه کار خود قرار داده است.

حزنی با بیان اینکه در همه استان ها به خصوص استان های مرزی، صعب العبور و محروم کشور توجه ویژه ای به محرومیت زدایی و اشتغال پایدار آنها می شود، گفت: در سال جاری بحث اشتغال و آب از اولویت های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است که در سراسر کشور فعالیت های خوبی در این موارد در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم اشتغال مردم را به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم، عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار نظیر کارخانه های تولیدی پوشاک برای خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست نیز در سراسر کشور باید افزایش یابد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه امروز اعلام آمادگی کردیم تمام تجهیزات این گونه کارگاه های تولیدی را از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در هرمزگان تامین کنیم، خاطر نشان کرد: در استان هرمزگان مکانش استاندار هرمزگان و تجهیزات را قرارگاه تامین کند تا زنان بی سرپرست و محروم شغلشان از این طریق تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه