اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد اصفهان عنوان کرد:

برنامه کمیته امداد برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی اصفهانی در عید غدیر

برنامه کمیته امداد برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی اصفهانی در عید غدیر
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد با همکاری خیران و نیکوکاران طرحی برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی اصفهانی تحت حمایت این نهاد در عید غدیر خم اجرا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا متین‎پور در گفت‎وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه عید غدیر عید ولایت و هدایت و تمسک به ریسمان محکم الهی است، اظهار کرد: در این عید سعید که روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر مسلمانان است؛ توصیه به تمسک عملی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت بهترین عیدانه ای است که می‌توان به هر شیعه معتقدی داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران و خیران سیره عملی امام علی (ع) را سرمشق خود بدانند؛ اطعام نیازمندان و به‌ویژه رسیدگی به ایتام از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان است و کمیته امداد به‌عنوان نهادی حمایتی که بر خواسته از معارف اهل‌بیت است طرح‌های زیادی برای ترویج و تسهیل در اطعام نیازمندان و اکرام ایتام دارد.
,
 
,
وی افزود: اطعام نیازمندان در روز عید غدیر فریضه‌ای که از سمت ائمه اطهار (ع) توصیه شده است؛ در صورت مشارکت نیکوکاران و خیران برنامه‌ای برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان در حال پیگیری است.
,
 
,
متین پور با توضیح اینکه زیرساخت‌های گوناگون برای شراکت مردم نیکوکار استان در این اطعام بزرگ فراهم شده است، بیان کرد: مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، تماس با تلفن ۳۲۲۲۰۰۹۶ همچنین شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، ارسال عدد ۱ به پیام‌گیر ۸۸۷۷ و درنهایت مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir، در دسترس‎ترین روش‌های مشارکت در این طرح بزرگ است.
,
 
,
وی اضافه کرد: کلیه دفاتر کمیته امداد اصفهان در سراسر استان این آمادگی را دارند که غذای طبخ شده توسط مردم را در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کنند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در اصفهان، تصریح کرد: در این طرح نیکوکاران با پذیرش حمایت از یک یا چند فرزند مبالغی به شکل منظم پرداخت می‌کنند که مستقیماً به‌حساب این فرزندان واریز خواهد شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: پایگاه‌های کمیته امداد اصفهان در روز عید غدیر به شکل ویژه آماده ثبت‌نام نیکوکاران گران‌قدر در این طرح بزرگ حمایتی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه