اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان عنوان کرد؛

تقویت حس اعتماد به بانوان با حضور ویژه در جشنواره‌ها/ زنان بنیانگذاران هنر و صنعت

تقویت حس اعتماد به بانوان با حضور ویژه در جشنواره‌ها/ زنان بنیانگذاران هنر و صنعت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت :حس اعتماد باید بین مردم من جمله د رزنان تقویت شود،نباید گذاشت که بی تفاوتی و ناامیدی در جامعه به وجود آید زیرا باعث نابودی ساختاراصلی جامعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین تجلیل از فعالان دبیرخانه نخستین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان ظهر امروز با حضور ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و جمعی از مسئولان در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 محمدآبادی در این مراسم با بیان اینکه هنر هدف نیست بلکه ابزاریست برای رسیدن به اهداف متعالی جامعه اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ها ابزاری برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه هستند.

,

, ,

وی بیان داشت:عکس گرفتن و حضور در نمایشگاه عکس، هدف نیست بلکه همه آنها ابزاری است برای رسیدن به هدف بزرگتر و عمده هدف آن می تواند مشارکت یافتن بخشی از جامعه همان بانوان باشد.

,

, , , ,

محمدآبادی تصریح کرد: سطح فرهنگ جامعه ما هنوز به این اعتبار نرسیده که زن‌ها باید حضور داشته باشند هنوز در مرحله شعاری بسر می بریم اگر در جشنواره و نمایشگاه عکس از جنبه شعاری فاصله گرفته باشیم و اینکه به این باور برسیم که آینده شهر در دست دختران است و در رشد فکری تاثیر آنها دارد ما به هدف نزدیک شده ایم و این سرآغاز هدف و حرکت است.

,

, ,

وی افزود:برگزاری جشنواره ها باید در راستای واقعیت های جامعه صورت گیرد تا جامعه پذیرش واقعیت ها را داشته باشد.

,

, ,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت:حس اعتماد باید بین مردم تقویت شود، نگذاریم بی‌تفاوتی و ناامیدی در جامعه به وجود آید چراکه باعث نابودی ساختار جامعه خواهد شد.

,

در پایان این مراسم از جمعی از خبرنگاران فعال جهت پوشش و اطلاع رسانی جشنواره عکس تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه