اخبار داغ

یک آزاده دفاع مقدس:

مبارزه عرصه رسانه‌ای بسیار سخت‎تر از عرصه نظامی است

مبارزه عرصه رسانه‌ای بسیار سخت‎تر از عرصه نظامی است
آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه مبارزه با دشمنان رسانه‌ای امروز بسیار سخت‌‎تر از دشمنان نظامی دیروز است، گفت: رزمندگان ما به‌خوبی این دشمنی‌ها را متوجه می‌شوند، اما برخی از جوانان با این سازوکار نظامی دشمنان آشنا نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ 26 مردادماه در تقویم رسمی ایران، مصادف شده است با روز آزادگان که یادآور سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است؛ به همین خاطر به گفت‌وگو با، عبدالخاق ربیعی یکی از این آزادگان نشستیم تا از خاطرات دوران اسارت خود برایمان بگوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
ربیعی با بیان اینکه از ابتدای شروع اسارت تا پایان آن برای همه رزمندگان خاطره است، اظهار کرد: من بالغ‌بر 52 ماه در عراق اسیر بودم، 21 تیرماه سال 65 یک پاتکی از سوی عراقی‌ها به ما زده شد، بسیاری از بچه‌ها زخمی و برخی شهید شدند.
,
 
,
این رزمنده دفاع مقدس با بیان چگونگی اسارت خود، تصریح کرد: پس از اسارت باوجود زخمی بودن و قطع شدن عصب پا ما را به بصره منتقل کردند و ما را در یک اتاق سربسته چندین روز نگه داشتند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در این بازداشت چندین بار ما را بازجویی کردند، تصریح کرد: پس از بازجویی ما را به یک اردوگاه منتقل کردند و در بدو ورود نیز همه اسرا را کتک زدند.
,
 
,
ربیعی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بد پای بنده ما را به بیمارستان منتقل کردند، عنوان کرد: در این بیمارستان نیز خود اسرای زخمی به وضعیت ما رسیدگی کردند.
,
 
,
آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه گروهان ما در تک نیروهای عراقی در جزیره مجنون اسیر شدیم، عنوان کرد: متأسفانه نسل امروز تحت تأثیر فضای مجازی و ماهواره‌ها هستند و زیر بمباران فکری و اعتقادی قرار دارند.
,
 
,
وی در توصیه به جوانان گفت: توصیه‌ای که می‌توان به جوانان امروز داشت، دشمن‌شناسی و ولایت شناسی است، صحبت‌های بیگانگان نقشه‌ای علیه جمهوری اسلامی است و هرروز هم بر این توطئه دشمنان بیشتر می‌شود.
,
 
,
ربیعی با بیان اینکه مبارزه با دشمنان رسانه‌ای امروز بسیار سخت از دشمنان نظامی دیروز است، گفت: رزمندگان ما به‌خوبی این دشمنی‌ها را متوجه می‌شوند، اما برخی از جوانان با این سازوکار نظامی دشمنان آشنا نیستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه