اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی اربعین بازگشایی می‌شود

مرز خسروی اربعین بازگشایی می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزیر کشور ایران و عراق برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدابراهیم الهی‌تبار امشب در مراسم تجلیل از آزادگان با اشاره به سالروز شکست حصر پاوه، اظهار داشت: شکستن محاصره پاوه نویدبخش این بود که مرزهای مقاومت از کوی و برزن ما خواهد گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه امروز ما در مقابل رژیم غاصب صهیونیست با اقتدار صف آرایی می‌کنیم، افزود: شکستن حصر پاوه مقدمه‌ای برای پیروزی‌های جبهه مقاومت در جهان شد و مقاومت 33 روزه لبنان، فتح خرمشهر و سایر موفقیت‌های جبهه مقاومت همه از این حماسه خونین الهام گرفتند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: زمانی اسرائیل وعده تصرف از نیل تا فرات می داد، اما امروز مقاومت را در مرزهای ما جستجو می کند.

,

الهی‌تبار با تاکید بر اینکه این پیروزی ها جز با ایستادگی و مقاومت حاصل نشده است، افزود: در تاریخ انقلاب با مجاهدت آزادگان خوش درخشیدیم.

,

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزیر کشور ایران و عراق جهت بازگشایی مرز خسروی خبر داد و گفت: این امر سبب سهولت در تردد زوار ایرانی خواهد شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تمامی تمهیدات برای ورود و خروج زوار ایرانی از سوی طرف عراقی اندیشیده شده و از تمام ظرفیتهای موجود استفاده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه