اخبار داغ

منتخبین شورای سیاستگذاری جمنا در اردبیل معارفه شدند+ عکس

منتخبین شورای سیاستگذاری جمنا در اردبیل معارفه شدند+ عکس
منتخبین جدید شورای سیاستگذاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز با حضور مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل و دبیران استانی این جبهه در محل دفتر مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معارفه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، انتخابات مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل که ۱۳ مردادماه سال ۹۸ با حضور بیش از یک هزار نفر و با کاندیداتوری ۵۲ نفر از چهره های شاخص و مطرح استان اردبیل در مهدیه اردبیل بصورت باشکوه برگزار شد ۱۱ نفر از این تعداد به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو الالبدل انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

تعداد ۱۱۵۱ رای در این دوره از انتخابات اخذ شده بود که در نوع خود هم حضور مردم و استقبال جوانان بی سابقه و ستودنی بود و هم انتخاب ۹۰ درصدی جوانان مومن و متعهد که می تواند یک زنگ امیدوارانه برای آینده کشور و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که بایستی به این قشر جوان در مسیر راه انقلاب اعتماد و از این ظرفیت نیروی قشر جوان استفاده شود.

,

بعد از برگزاری این انتخابات باشکوه و انتخاب اصلح ترین و جوانترین قشر بسیاری از افراط گرایان در فضای مجازی برای تضعیف این حضور گسترده مردمی در انتخابات پرشور و باشکوه شهرستانی جمنا که هیچ تبلیغ شهری و تلویزیونی از سوی کاندیداتورها نیز براب این انتخابات صورت نگرفته بود جبهه گرفته بودند که با عکس العمل تند و صریح نائب رئیس شورای سیاستگذاری جبهه مردمی و نیروهای انقلاب اسلامی کشور همراه شد.

,

حذف جمنا دروغ است، بدخواهان به شایعه پراکنی های خود در فضای مجازی پایان دهند

, حذف جمنا دروغ است، بدخواهان به شایعه پراکنی های خود در فضای مجازی پایان دهند, حذف جمنا دروغ است، بدخواهان به شایعه پراکنی های خود در فضای مجازی پایان دهند,

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه ادغام «جمنا» در شورای وحدت و حذف آن صحیح نیست، گفت: کار جمنا تازه شروع شده است؛ ضمن اینکه به نظر می رسد برخی ها از ادامه حیات جمنا ناراحت هستند.

,

مهدی چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب، در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها و شایعه پراکنی های دروغین در فضای رسانه ای اظهار داشت: جمنا حذف نشده است و تازه در اول راه است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

, سبلان‌ما,

وی یکی از وظایف جبهه مردمی نیروهای انقلاب را انسجام نیروهای انقلابی دانست و گفت: نیروهای انقلاب وظیفه دارند با برنامه ریزی خاصی، در عرصه حضور داشته باشند.

,

چمران با انتقاد از اینکه عده ای دوست دارند بگویند کار جمنا تمام شده است، گفت: این یک موج رسانه ای است و حکم همان کسی را دارد که شایعه کرد حلوا توزیع می شود و خودش هم باور کرد.

,

نائب رئیس جمنا ادامه داد: برخی از این نگرانند که یک جبهه توانسته از طریق یک سازوکار از پایین به بالا، در مدت کوتاهی فردی را معرفی کند که در مقابل دولت مستقر، ۱۶ میلیون رای کسب کند.

,

چمران با بیان اینکه ادامه و استمرار این حرکت مهم‌تر از خود این حرکت است، تصریح کرد: ممکن است ادامه حیات جمنا برای برخی خطرناک باشد و برای همین است که می‌بینیم اسامی مختلفی را در مقابل جمنا مطرح می‌کنند.

,

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از ادامه حیات جمنا ناراحت هستند، امّا ما کار را گسترده‌تر کرده‌ایم و کاری کردیم که همه در جبهه مردمی حضور داشته باشند و دست دوستی به همه می‌دهیم.

,

۹۰ درصد منتخبین جدید جمنای اردبیل جوانان هستند

, ۹۰ درصد منتخبین جدید جمنای اردبیل جوانان هستند , ۹۰ درصد منتخبین جدید جمنای اردبیل جوانان هستند ,

خوشبخت دبیر کمیته احزاب سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان شامگاه امروز در مراسم تودیع معارفه منتخبین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل اظهار داشت: امروز انتخاب حداکثری جوانان در انتخابات جمنا نشان داد که هنوز رگه های انقلاب زنده است و این حضور گسترده و فعالیت جهادی جوانان است که مسیر را برای رسیدن به اهداف آرمانی انقلاب هموارتر می سازد.

,

خوشبخت با اشاره به اینکه انتخابات اخیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک انتخاب با شکوه و بی نظیر بود افزود؛ بیشترین حضور در این دوره از انتخابات را جوانان به خود اختصاص داده بودند و جوانان هم دیدید که حداکثر آرا را اذعان خود کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

,

وی حضور گسترده جوانان را در این دوره از انتخابات زنگ امیدوارانه و معنادار خواند و افزود: گرایش و حضور جوانان در این دوره از انتخابات قابل ملاحظه بود.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما؛ امروز اسامی منتخبین جدید شورای سیاستگذاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل شهرام دهقان، سیامک محمدی، مهندس نایبعلی رحیمی، مهدی همتی، صمد زمانی، دکتر سیف اله آقاجانی، مهدی محمدزاده ، میرحسین بهزاد، عباس رحیمی، محمدرضا رستگار، بهزاد زارع محمودی به اعضای اصلی جبهه مردمی شهرستان اردبیل معارفه شدند.

, سبلان‌ما,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه