اخبار داغ

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل:

انتخاب ۹۰ درصدی جوانان در انتخابات جمنا اعتماد مردم به جوانان را نشان داد/ برخی مسئولان دچار سیاسی بازی و سیاست زدگی شده اند

انتخاب ۹۰ درصدی جوانان در انتخابات جمنا اعتماد مردم به جوانان را نشان داد/ برخی مسئولان دچار سیاسی بازی و سیاست زدگی شده اند
مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب ۹۰ درصدی جوانان در انتخابات جمنا را اعتماد مردم به جوانان در عرصه های مهم سیاسی و مدیریتی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی شامگاه امروز در مراسم معارفه اعضای جدید منتخبین مردمی جمنا در محل دفتر مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به حضور و فعالیت جوانان در عرصه های مهم مدیریتی و انقلابی تاکید کرده اند باید همگان مسیر را برای حضور و فعالیت حداکثری این قشر در جامعه هموار سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به قدرت بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مختلف بیان کرد: امروز کشور ما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با حمایت جوانان نسل جدید دست بالای از سایر کشورهای قدرتمندجهانی دارد و می توانیم به صراحت بگویم که امروز کشور ما به یک کشور قدرتمتد منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

,

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی مسئولان امروز نمی خواهند باور کنند که کشور ما به یک کشور قدرتمندی تبدیل شده است، تصریح کرد: باید سیاسی بازی و سیاست زدگی کنار بگذاریم و تصمیم گیرندگان تکراری و ناکارآمد در داخل مدیریت کلان کشوری و استانی دوری کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی با اشاره به حضور پرشور جوانان در انتخابات اخیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت؛ انتخاب حداکثری جوانان در این دوره از انتخابات نشانگر اعتماد مردم به جوانان مومن و متعهد انقلابی است و مسئولان نیز باید از فعالیت و حضور این جوانان در عرصه های مدیریتی حمایت کنند.

,

وی با تبریک منتخبین پیروزمندانه انتخابات اخیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سراسر شهرستان های استان و اردبیل گفت؛ امروز چهره های جدید و جوان سیاسی نشان داد که ظرفیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز بالاتر از روزهای گذشته شده است و همه باید به این حضور پرشور جوانان در انتخابات و پیروزی مقتدرانه آنان در این عرصه ایمان داشته باشیم.

,

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تعامل غلط سیاسی نباید در عرصه های انقلابیگری وجود داشته باشد و نباید از ارزش های انقلاب اسلامی عدول کنیم تا این ارزش ها برای همیشه و تا رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ادامه یابد

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه