اخبار داغ

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد

دانش آموزان شیروانی پرچم‌دار کنکور امسال در خراسان شمالی/ پیشی گرفتن پسران از دختران در رتبه‌های سه رقمی کنکور

دانش آموزان شیروانی پرچم‌دار کنکور امسال در خراسان شمالی/ پیشی گرفتن پسران از دختران در رتبه‌های سه رقمی کنکور
سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 231 نفر از داوطلبان کنکور امسال از رتبه های سه رقمی را کسب کردند که در این میان شیروان با 98 نفر مقام اول را در استان کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصمت بدخشان، سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک  با اشاره به اینکه دانش آموزان خراسان شمالی در کنکور سال جاری 231 رتبه زیر هزار کسب کردند، اظهار کرد: از این تعداد سه نفر موفق به کسب رتبه زیر 10 ، 34 نفر بین 10 تا 100، 194 نفر بین 100 تا 1000 شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

بدخشان تعداد پذیرفته شدگان در رتبه های زیر هزار را 121 دانش آموز پسر و 110 دانش آموز دختر اعلام کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: براساس آمار پذیرفته شدگان زیر هزار در خراسان شمالی 56 نفر در رشته تجربی، 46 نفر در رشته ریاضی، 82 نفر در رشته انسانی، 27 نفر در رشته زبان و 20 نفر در رشته هنر اعلام شده اند.

,

 

,

بدخشان با اشاره به اینکه تمامی شهرستانها به غیر از بجنورد که منطقه دو است، منطقه سه محسوب می شوند، گفت: اسفراین 50 نفر، بجنورد 55 نفر، شیروان 98 نفر، مانه و سملقان 14 نفر، رازو جرگلان سه نفر، گرمه یک نفر، جاجرم 10 نفر موفق به کسب رتبه های سه رقمی شدند که بیشترین آمار قبولی سهم دانش آموزان شیروانی شد.

,

 

,

سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی تعداد کل شرکت کنندگان در پنج رشته کنکور سراسری سال جاری را 17 هزار و 43 نفر اعلام کرد و گفت: 9 هزار و 949 نفر دانش آموزان دختر و هفت هزار و 94 نفر دانش آموزان پسر بودند.

,

 

,

وی عنوان کرد: از تعداد کل داوطلبان کنکور سراسری 98  در رشته ریاضی و فیزیک یک هزار و 500 داوطلب، در رشته تجربی هفت هزار و 672 داوطلب،  در رشته انسانی چهار هزار و 85 داوطلب، در رشته هنر یک هزار و 603 داوطلب و در رشته زبان خارجه دوهزار و 183 داوطلب در رقابت کنکور سراسری حضور داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه