اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

بیانیه گام دوم انقلاب نباید بسنده به نصب یک بنر و سخنرانی باشد/مطالبات رهبری بر زمین مانده است

بیانیه گام دوم انقلاب نباید بسنده به نصب یک بنر و سخنرانی باشد/مطالبات رهبری بر زمین مانده است
کارشناس مسائل بین الملل به دغدغه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فراموشی سپردن مطالبات رهبری، بسنده کردن بیانیه به سخنرانی و بنر، بی برنامه گی و انفعال نیروهای انقلابی و برخورد جناحی از چالشهای این گام مطرح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ سردار عباس حاجی نجار،کارشناس مسائل بین الملل صبح امروز، در نشست تخصصی تبیین گام دوم انقلاب استان همدان  با بیان اینکه رهبر انقلاب پنج گام را در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند که در گام اول که پیروزی انقلاب بود، خوب قدم برداشته و موفق بودیم، اظهار کرد: امروز باید ما در داشتن دولت اسلامی به معنای عام موفق نبودیم و باید در راستای دولت تراز انقلاب گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب از ما به عنوان نیروهای جبهه انقلاب تعریف گام دوم انقلاب را نخواستند بلکه عمل به این گام میخواهند.

,

استاد دانشگاه امام حسین(ع) به ابعاد گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد ماندگار در انقلاب اسلامی و نقشه راه آینده است.

,

وی اذعان داشت: در این گام امید افرینی شاخصه اصلی این بیانیه است و چشم انداز روشن را رهبر انقلاب در این گام ترسیم کرده است.

,

حاجی نجار  با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش دوم بیانیه به ماهیت انقلاب پرداختند، گفت: ثبات و امنیت محصول انقلاب است.

,

وی ساده زیستی، پیاده روی اربعین، ایستادگی را از ویژگیهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز دیگر ایران تنها نیست ، بلکه بسیاری از کشورها در منطقه به بیداری اسلامی رسیده اند.

,

کارشناس مسائل بین الملل به توصیه های اصلی رهبر انقلاب به جوانان اشاره کرد و گفت: امروز مطالبه رهبری از جوانان مبتنی بر توجه به علم و دانش، کار جهادی برای ترویج اخلاق در جامعه، تقویت اقتصاد با تحقق اقتصاد مقاومتی کشور و ترویج سبک اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه ۴ نکته کلیدی در بیانیه وجود دارد، گفت: ظرفیت هایی در این انقلاب و نظام وجود دارد که نباید از آن غافل شویم.

,

حاجی نجار  گفت: بسیاری از ناجوانمردانه ما را با سایر کشورها مقایسه می کنند و این در حالی است که اگر ما در تحریم و جنگ قرار نمی گرفتیم ، بیش از اینها پیشرفت داشتیم.

,

وی به دغدغه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فراموشی سپردن مطالبات رهبری، بسنده کردن بیانیه به سخنرانی و بنر، بی برنامه گی و انفعال نیروهای انقلابی و برخورد جناحی از چالشهای این گام مطرح است.

,

استاد دانشگاه امام حسین(ع)  خاطرنشان کرد: اصلی ترین مطالبه در تحقق گامهای بیانیه ،دولت تراز اسلامی است که البته این دولت صرف قوه مجریه نیست بلکه هم نیروهای مسلح، مجریه ، قضاییه و مجلس است.

,

وی به برجام و مذاکرات هم گذری داشت و گفت : روسیه و چین تا قبل از پهباد تصور نمی کردند که ایران پایبند به تعهدات باشد، اما بعداز زدن آن نشان دادیم که نظام اسلامی پای تعهداتش هست.

,

حاجی نجار نقش و هدایت مقام معظم رهبری در کشور اشاره کرد و گفت: نباید از داشتن چنین را رهبری غافل نشویم چرا که با مدیریت هوشمندانه ایشان بسیاری از معاملات جهان بهم ریخته است‌.

,

وی شاخص های مجلس تراز انقلاب را برشمرد و گفت: مجلسی باید پای کار بیاید که التزام به انقلاب و ارمانهای داشته باشد، عمل جهادی داشته باشد، اتکا به جوانگرایی و عدالت خواه باشد.

,

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم دولت تراز انقلاب هم داشتن مدیریت جهادی است، گفت: اگر نیروهای انقلاب تلاش کردند و اهتمام داشتند میتوان مجلس و دولت تراز انقلاب ایجاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه