اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی زنجان عنوان کرد:

نمایشگاه صنایع دستی زنجان، تحت تاثیر کاهش قدرت خرید

نمایشگاه صنایع دستی زنجان، تحت تاثیر کاهش قدرت خرید
معاون صنایع دستی،میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، میزان فروش نمایشگاه صنایع دستی زنجان نیز کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدذکریا هاشمی امیری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی کشور از 22 مردادماه سال جاری در زنجان آغاز به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امسال 80 غرفه صنایع دستی دایر شده است، افزود: هنرمندان 18 استان کشور صنایع دستی خود را در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار داده اند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:نمایشگاه صنایع دستی به صورت تخصصی هر ساله به عنوان یکی از برنامه های جشنواره آش ایرانی برگزار می شود.

,

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته 30 استان کشور در این نمایشگاه حضور داشتند، افزود: بالغ بر 120 غرفه صنایع دستی در دوره جشنواره آش دایر شد.

,

امیری میزان فروش صنایع دستی این نمایشگاه را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و ناهماهنگی های موجود میزان فروش کاهش یافته است.

,

وی با بیان اینکه صنایع دستی به‎عنوان شناسنامه اقوام  محسوب می‎شوند، افزود: استان‎های مختلف کشور در این جشنواره به عرضه صنایع دستی می پردازند.

,

این مسئول با اشاره به غرفه آرایی برای 50 هنرمند استان زنجان در این نمایشگاه، گفت: 5 شهرستان استان در این نمایشگاه حضور دارند.

,

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان عدم حضور برخی استان‎ها و شهرستان‎ها را جابه جایی زمان نمایشگاه عنوان کرد و گفت: برخی از استان ها در سایر استان های کشور حضور داشتند.

,

به گزارش موج رسا،این جشنواره از ۲۲ تا ۲۷ مردادماه جاری در مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان برپاست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه