اخبار داغ

اطلاعیه جدید بانک تجارت؛

بدهکار اصلی، جهانگیری بود نه زنوزی!

بدهکار اصلی، جهانگیری بود نه زنوزی!
بانک تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از بدهکاری بانک گردشگری بجای محمدرضا زنوزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مدتی پیش بانک تجارت با انتشار اسامی بدهکاران این بانک از معوقات میلیاردی برخی از افراد به این بانک خبر داده بود که در بین اسامی، نام محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی نیز به چشم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

پس از این خبر، روابط عمومی شرکت دریک با انتشار جوابیه‌ای، نام بردن از زنوزی را جهت پنهان کردن نام بدهکار اصلی عنوان کرده بود و ادعای بانک تجارت را قویا تکذیب کرد.(جزئیات بیشتر)

, (جزئیات بیشتر),

عصر دیروز پایگاه اطلاع رسانی آناج، در خبری از مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون ریاست جمهوری و سهام دار اصلی بانک گردشگری به عنوان بدهکار اصلی بانک تجارت نام برده بود. این خبر صبح امروز با اطلاعیه بانک تجارت تایید شد.(جزئیات بیشتر)

, پایگاه اطلاع رسانی آناج, (جزئیات بیشتر),

بانک تجارت با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص فقدان بدهی محمدرضا زنوزی مطلق به این بانک شفاف‌سازی کرد.

,

در این اطلاعیه آمده است:

,

در خصوص درج نام آقای محمدرضا زنوزی مطلق در ردیف 16 فهرست یادداشت توضیحی 63، صورت های مالی بانک تجارت به تاریخ 29/12/1397 و ردیف 20 یادداشت توضیحی 59 صورت های مالی سه ماهه منتهی به 31/03/1398 به اطلاع می رساند:

,

طی سالهای گذشته بدهی ایشان به شرکت‌های زیرمجموعه گروه بانک گردشگری منتقل و تبدیل تعهد شده و مراتب به ترتیب در ردیف‌های 15 و 19 یادداشت های فوق الذکر افشا شده است. براین اساس گروه متعلق به آقای محمدرضا زنوزی مطلق در حال حاضر هیچ گونه بدهی به بانک تجارت ندارد.

,

گفتنی است یکی از سهام‌داران اصلی گروه بانک گردشگری، مهدی جهانگیری برادرِ معاون اول رئیس‌جمهور است که چندی پیش به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شده بود اما در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه