اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

نباید اجازه داد بیانیه گام دوم انقلاب به فراموشی سپرده شود

نباید اجازه داد بیانیه گام دوم انقلاب به فراموشی سپرده شود
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم باید مورد توجه قرار گیرد و افرادی که صاحب تریبون هستند نباید اجازه دهند که این موضوع به فراموشی سپرده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، افتتاحیه ساختمان ناحیه بسیج دانشجویی به نام مجتمع فرهنگی شهید حسن طهرانی مقدمع عصر  امروز در قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

سردار محمد شاهرخی اظهار کرد: بیانیه گام دوم باید مورد توجه قرار گیرد و افرادی که صاحب تریبون هستند نباید اجازه دهند که این موضوع به فراموشی سپرده شود.

,

وی افزود: تمام مشکلات اقتصادی و فاصله طبقاتی ایجاد شده بین مردم که دغدغه جدی جامعه است که این موضوع به دلیل عدم توجه به رهنمودهای امام راحل است.

,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با فراموش کردن وصیت‌های امام شاهد ضربه‌ها و خسارت‌های بسیاری در جامعه هستیم.

,

شاهرخی ادامه داد: امام خمینی(ره) سیاست‌های کلی انقلاب اسلامی را برای مردم جامعه مشخص و در پایان ۸ سال دفاع مقدس این موارد را به قوا ابلاغ کردند تا مسیر برای مردم جامعه تعیین شود.

,

وی ادامه داد: باید به به واسطه برکات انقلاب اسلامی شکر کنیم و اجازه ندهیم ۴۰ سال بعدی انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و این موضوع برای هر فردی که در این نظام مسئولیت دارد، تعیین تکلیف می‌کند تا به وظایف خود عمل کند.

,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان عنوان کرد: حرکت شهید حسن طهرانی مقدم بر مبنای خدا بود و زمانی که خدمت حضرت آقا رسید، گفت: من شما را دوست دارم زیرا خدامحور عمل می‌کنید.

,

شاهرخی اضافه کرد: اگر به خاطر خدا فکر کنیم و عمل کنیم، همه چیز فراهم و تمام مشکلات جامعه حل می‌شود.

,

وی تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم با تمام وجود باور داشت که ما می‌توانیم و می‌گفت ما انسانیم و خالق همه ما خدا است و تمام ویژگی‌هایی که در دانشمندان امریکایی، انگلیسی  و روسی قرار گرفته در ذات ما هم وجود دارد.

,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: مسئولیت آینده کشور در دست جوانان است و اگر به این باور برسیم که ما می‌توانیم گره مشکلات باز خواهد شد.

,

شاهرخی بیان کرد: ضعف جامعه امروز باور نداشتن به توانمندی‌ها و سرمایه‌ها است و ما هیچ چیز کمتر از دانشمندان غربی نداریم؛ شهید طهرانی گفته است که همیشه باید به ائمه متوسل شویم تا گره کار باز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه