اخبار داغ

رئیس سازمان صداوسیما:

دشمن در نابودی مرجعیت رسانه ملی شکست خورد/ تخریب خانواده های ایرانی هدف اول نظام سلطه است

دشمن در نابودی مرجعیت رسانه ملی شکست خورد/ تخریب خانواده های ایرانی هدف اول نظام سلطه است
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن مرجعیت رسانه ملی است، گفت: استقبال 80 درصدی مردم از رسانه ملی نشان دهنده شکست دشمنان در این عرصه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه این جشنواره ها صرفا یک جشنواره محسوب نمی شود، اظهار کرد: صداوسیما و مراکز استانها مرکز کار و تلاش مستمر در طول سال هستند و این جشنواره در واقع رصد و ارزیابی سالیانه این کارگاه بزرگ، پرثمره و ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه این جشنواره ها صرفا یک جشنواره محسوب نمی شود، اظهار کرد: صداوسیما و مراکز استانها مرکز کار و تلاش مستمر در طول سال هستند و این جشنواره در واقع رصد و ارزیابی سالیانه این کارگاه بزرگ، پرثمره و ارزشمند است.,

وی ادامه داد: چهل سالگی انقلاب را در شرایطی جشن گرفتیم که دشمنان نقشه های زیادی را کشیده بودند و با به راه انداختن عملیات روانی در جامعه، سعی در برهم زدن جشن پیروزی انقلاب داشتند. در حالی که با همت ملت ایران و تاسی از مقام معظم رهبری ، 22 بهمن یکی از پرآوازه ترین راهپیمایی های ایران را رقم زدند و ملت قدرتمندانه ایستادند.

,

عسکری با بیان اینکه واسطه قرار دادن نخست وزیر ژاپن آخرین ترفند آمریکایی ها برای ایران بود، گفت: مقام معظم رهبری با بیانات مقتدرانه خویش که من ترامپ را لایق مبادله پیام نمی دانم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

,

رئیس سازمان صداوسیما اضافه کرد: همچنین هدف قراردادن پایگاه داعش در سوریه و پهپاد آمریکایی در خاک ایران توسط موشک های نقطه زن ایران، رونمایی از گوشه ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود و پیامی بود که بیان کرد اگر شما حرکتی علیه کشور داشته باشید با جدیت با شما برخورد خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه ایران هرگز فریب آمریکاییان و اروپاییان را نخواهد خورد، افزود: امروز تحریم در کشور به یک فرصت تبدیل شده و باعث بالا رفتن تولیدات ملی شده است؛ باید مقاومت کرده و اراده قوی داشته باشیم تا بتوانیم اقتدار و عظمت و امنیت مان را حفظ کنیم چراکه ملت ایران در پناه مقاومت می تواند به آرمان های بلند برسد و دست ابرقدرتها را کوتاه کند.

,

عسکری ادامه داد: نقش رسانه ملی در این مقاومت قابل توجه است. جنس تهدیدات دشمن از نوع افکار عمومی و رسانه ای است که از طریق فضای مجازی و ماهواره تلاش بر تخریب افکار عمومی را داشتند تا مردم را دچار یاس و آشوب کنند.

,

وی یادآور شد: سازمان صداوسیما با پیروی از مقام معظم رهبری مطالعات عمیقی انجام داده تا در برابر این هجمه ها و تهدیدات رسانه‌ای بایستیم و افکار عمومی خود را در این جنگ ‌نابرابر حفظ کردیم.

,

عسکری با اشاره به اینکه روحیه مقاومت از طریق رسانه ها به مردم منتقل می شود، گفت: هدف دشمن از بین بردن مرجعیت رسانه ملی و به بی اعتمادی کشاندن آن بود، در حالیکه رسانه همچنان حدود ۸۰ درصد دیده می شود و آنها در این مقوله شکست خورده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی بدیل است. رسانه ملی برای حفظ اعتماد برای خود باید زبان مردم و ترجمان درخواست ها و مشکلات مردم باشد. همچنین دولتمردان باید خدمات خود را از طریق رسانه برای مردم شرح دهند تا مردم اعتماد کنند.

,

رئیس سازمان صداوسیما بیانیه گام دوم انقلاب را یک منشور راهبردی برای ایران و حال حاضر خواند و ادامه داد: سازمان صداوسیما موظف به شرح این بیانیه در قالب برنامه ها است.

,

وی با بیان اینکه شعارسال رونق تولید عنوان شده، افزود: در رسانه ملی ستادی ایجاد کرده ایم. در استان ها هم باید ستاد رونق تولید جدی گرفته شود، و برنامه‌هایی برای تولید و اشتغال طراحی کنند و در کنار استاندارها این برنامه را پیش ببرند که این برعهده مدیران صداوسیما مراکز استان ها است.

,

علی عسکری گفت: دشمن برای تخریب جامعه ما تخریب جوانان را هدف قرار داده که بحث حجاب و عفاف شاهدی براین مدعا است. بنابراین باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی از ایجاد مشکلات برای خانواده ها پیشگیری کنیم زیرا تخریب خانواده هدف اول نظام سلطه در کشور است.

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری انتخابات را پیش رو داریم، گفت: کشور براساس و برپایه رأی مردم است. همه استان ها برای مشارکت بیشتر مردم تلاش کنند تا مردم بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند و در این موضوع حفظ بی طرفی پراهمیت است.

,

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: لازم است در آنتن رسانه برای جوانان فکر، برنامه ریری و برنامه سازی داشته باشیم و با جوانگرایی در خود سازمان برای تربیت و آموزششان تلاش کنیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه