اخبار داغ

تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از اولین مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور در کرمانشاه

بهره‌برداری از اولین مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور در کرمانشاه
مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اولین مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تورج شیرزادیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: مرکز سوانح و سوختگی گلستان با قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: مشکلات ساختمانی این بیمارستان به اتمام رسیده و تجهیزات بسیار خوبی نیز برای نصب خریداری شده است.

,

شیرزادیان با تاکید بر اینکه تجهیزات مذکور در شرف نصب قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرکز سوانح و سوختگی گلستان تنها مرکز سوختگی مدرن و مجهز و مستقل غرب کشور است.

,

این مسئول ظرفیت بیمارستان را ۵۰ تخت اعلام و عنوان کرد: ۱۱ تخت ویژه و مابقی تخت های بستری، اورژانس و اتاق عمل هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: مرکز سوانح و سوختگی گلستان دارای دو اتاق عمل مجهز است که عمل های سوختگی و ترمیمی در آن انجام خواهد شد.

,

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سیستم مدرن شستشوی سوختگی نیز در این مرکز مستقر خواهد شد.

,

به گفته شیرزادیان تاکنون به دلیل محدودیت‌ فضا و مالی چنین بیمارستان مجهزی نداشته ایم و در گذشته در بیمارستان امام خمینی بخشی به نام مرکز سوختگی دایر بود.

,

وی عنوان کرد: مرکز سوانح و سوختگی گلستان بیمارستانی مستقل با تمام تجهیزات روز و مدرن است که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه