اخبار داغ

با حضور معاون طرح و برنامه ریزی وزارت صمت صورت گرفت؛

بهره برداری بزرگترین معدن سنگ آهن هرمزگان +تصاویر

بهره برداری بزرگترین معدن سنگ آهن هرمزگان +تصاویر
با حضور معاون طرح و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت بزرگترین معدن سنگ آهن هرمزگان در رضوان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمزشامگاه روز گذشته بزرگترین معدن سنگ آهن هرمزگان با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور در شمال شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معدن سنگ آهن رضوان، بزرگترین معدن سنگ آهن هرمزگان است که امروزه علیرغم تحریم ها بیش از پیش در حال انجام فعالیت است و یکی از مهم ترین معادن تامین کننده سنگ آهن استان به شمار می رود.

, ترین,

 میزان ذخیره این معدن با عملیات پی جویی از ۲.۵ میلیون تن به ۲۰ میلیون تن افزایش پیدا کرد که با افزایش پیش آمده، به عنوان بزرگترین معدن سنگ آهن استان هرمزگان شناخته شد.

,

از دیگر اقدامات مهم انجام شده در معدن رضوان که توسط شرکت پدیده کاوش ایرانیان صورت گرفته احداث جاده اصلی دسترسی به معدن به طول هشت 9کیلومتر را می توان برشمرد.

,

 در عملیات اکتشافی جامع معدن، جهت تعیین ذخیره و شناسایی مشخصات کیفی سنگ آهن، به میزان هشت هزار متر حفاری صورت گرفته و از طرفی جاده های داخلی معدن جهت دسترسی به ذخایر و پیت معدن احداث شده است.

,

 انجام عملیات باطله برداری جهت باز کردن معدن به میزان پنج میلیون تن از دیگر اقدامات این شرکت است که انجام عملیات استخراج سنگ آهن حین باطله برداری به میزان دو میلیون تن صورت گرفته است.

,

 میزان سرمایه گذاری شرکت پدیده کاوش ایرانیان در معدن رضوان بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال است که اشتغالزایی مستقیم ۳۹ نفر را به همراه دارد.

,

 این معدن با استخراج سنگ آهن و در راستای جلوگیری از خام فروشی طی عملیاتی نسبت به فرآوری آن اقدام می کند و در راستای تکمیل زنجیره فولاد و رسیدن به ۱۰ میلیون تن فولاد استان، شرکت پدیده کاوش ایرانیان اقدام به احداث کارخانه کنسانتره آهن در جوار معدن سنگ آهن رضوان کرد.

,

هم اکنون سنگ آهن پر عیار به میزان ۲۷۰ هزار تن و سنگ آهن عیار متوسط به میزان ۶۵۰ هزار تن جهت خوراک کارخانه کنسانتره آهن شرکت پدیده کاوش ایرانیان تهیه شده است.

,

 

, , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه