اخبار داغ

حاشیه‌های شورای شهر بروجرد همچنان ادامه دارد؛

یکه تازی 3 عضو شورا برای تصاحب کرسی ریاست

یکه تازی 3 عضو شورا برای تصاحب کرسی ریاست
اختلافات بر سر انتخاب رئیس شورای شهر بروجرد اوج گرفته و اینبار 3 عضو شورای شهر استعفا دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک در سومین سال فعالیت شورای پنجم شهر بروجرد، انتخابات هیات رئیسه باز هم با حاشیه هایی همراه بود؛ در 10 مردادماه ابراهیم بیاتی و فریبرز محسنی برای ریاست شورا کاندید شدند که رای گیری برای رئیس جدید شورای شهر انجام شد که هر دو رای مساوی داشتند و در این صورت طبق قانون پس از رای مساوی، اولویت با کسی است که سابقه ایثارگری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, .,

این بار برای ریاست شورای شهر، یکه تازی در شورا به جایی رسید که سه نفر از اعضای شورای شهر بروجرد استعفای خود را نوشتند و به فرماندار تقدیم کردند که خواسته شان اینگونه است که "یا ریاست با آنها باشد یا استعفا می دهند و می روند".

,

شورای شهر بروجرد تاکنون در دست دو دسته چهار نفره اصولگرا و پنج نفره اصلاح طلب بوده است که با بازداشت یکی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر یکی از اعضای علی البدل به جای این عضو شورا روی کار آمد.

,

در سال اول شورا ابراهیم بیاتی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد و در سال دوم موسی نیکوکار ریاست شورا را عهده دار شد و هم اکنون بین بیاتی و محسنی برای ریاست شورای شهر بروجرد رقابتی سخت ایجاد شده است.

,

هر دو کاندیدا دارای سابقه ایثارگری بوده و طبق قانون اگر دو نفر رأی مساوی داشته باشند، اولویت با کسی است که دارای سابقه ایثارگری باشد که ابراهیم بیاتی 33 ماه و فریبرز محسنی سه ماه سابقه حضور در جبهه را دارند.

,

 

,

 غیبت 3 عضو شورای شهر در جلسه فوق العاده شورا

,  غیبت 3 عضو شورای شهر در جلسه فوق العاده شورا,  غیبت 3 عضو شورای شهر در جلسه فوق العاده شورا,

روز گذشته جلسه فوق العاده‌ای با حضور فرماندار بروجرد برای انتخاب ریاست شورا در شورای شهر برگزار شد اما این جلسه بدون نتیجه پایان یافت.

,

محمد پرهام، فریبرز محسنی و رضا بهنود فر پس از این جلسه در نامه ای استعفای خود را نوشته و به فرماندار دادند و متن استعفا را به همراه یک متن خداحافظی در فضای مجازی منتشر کردند.

,

این در حالیست که امروز دوشنبه برای سومین بار جلسه ای در شورای شهر باز هم با حضور فرماندار برگزار شد اما سه عضو اصلاح طلب از شورای شهر فریبرز محسنی، محمد پرهام و رضا بهنود فر در این جلسه حضور نیافتند و یکه تازی این طیف برای ریاست شورا همچنان ادامه دارد.

,

 

,

سومین جلسه فوق العاده شورای شهر بدون نتیجه پایان یافت

, سومین جلسه فوق العاده شورای شهر بدون نتیجه پایان یافت, سومین جلسه فوق العاده شورای شهر بدون نتیجه پایان یافت,

علی روزبهانی یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: سومین جلسه شورای شهر امروز با حضور 6 نفر از اعضا که اکثریت اعضا بودند برگزار شد اما فرماندار بروجرد اعلام کردند که جلسه بعدی روز چهارشنبه برگزار شود تا تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد.

,

وی افزود: استعفای اعضای شورا روند خاصی دارد و باید طبق قانون با نظر و رای اعضای دیگر شورا انجام شود و بعد به کمیته انطباق خواهد رفت و در صورت موافقت این کمیته، استعفای آنها پذیرفته خواهد شد که جلسه بعدی برای تعیین تکلیف استعفای این افراد برگزار می شود.

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: برای رفع این مشکل و انتخاب رئیس شورا، پیشنهاد توافق داده شد اما قبول نکردند، قرعه کشی هم پیشنهاد شد اما موافقتی صورت نگرفت و این سه عضو شورا تلاش دارند یا ریاست را عهده دار شوند یا استعفا دهند.

,

حسن بلوریان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد در این راستا گفت: استعفای اعضای شورا روند قانونی و خاصی دارد اما به نظر می رسد که اعضای شورا نمی خواهند به توافق برسند.

,

وی عنوان کرد: در صورتی که جلسه ای برای بررسی استعفای آنها برگزار شود و مورد موافقت قرار گیرد، اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.

,

 

,

تعیین تکلیف نهایی تا 2 روز دیگر

, تعیین تکلیف نهایی تا 2 روز دیگر, تعیین تکلیف نهایی تا 2 روز دیگر,

بلوریان تصریح کرد: انتظار مردم این است که اعضای شورای شهر که با رای مردم روی کار آمده اند در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و از اختلافات دوری کنند چرا که این همه کش و قوس ها، اختلاف و حاشیه ها به ضرر مردم است.

,

شورای پنجم بروجرد پر حاشیه ترین شورای شهر بود که از ابتدای کار تاکنون مدام با حاشیه های فراوانی همراه بوده و اینک بر سر ریاست شورا اختلافاتی وجود دارد و باید دید در جلسه بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه