اخبار داغ

معاون اول قوه قضائیه:

برای رسیدن به نقطه مطلوب در انقلاب نیاز به تلاش‌های زیادی است

برای رسیدن به نقطه مطلوب در انقلاب نیاز به تلاش‌های زیادی است
معاون اول قوه قضائیه گفت: گر چه در طول چهل سال از انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داشته و باید برای رسیدن به این نقطه مطلوب تلاشهای زیادی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام غلامحسن محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، به احیای دین اسلام در جوامع اشاره و اظهار کرد: امیدواریم خداوند در جهت تحقق، گسترش عدالت و اقامه عوامل الهی توفیق دهد و بتوانیم به مردم خدمت بی منت و خالصانه ای داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان، ,  , خاورستان, خاورستان, ، , حجت الاسلام غلامحسن محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، به احیای دین اسلام در جوامع اشاره و اظهار کرد: امیدواریم خداوند در جهت تحقق، گسترش عدالت و اقامه عوامل الهی توفیق دهد و بتوانیم به مردم خدمت بی منت و خالصانه ای داشته باشیم.,

 

,

وی به تقاضای رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی مبنی بر بازنشستگی اشاره کرد و افزود: با توجه به مؤلفه‌هایی که در خراسان جنوبی وجود دارد سعی شد کسی را انتخاب کنیم که به وظیفه و مسئولیت سنگینی که بر دوش قوه گذاشته شده عمل کند.

,

 

,

معاون اول قوه قضائیه تصریح‌کرد: گر چه در طول چهل سال از انقلاب اسلامی تلاش های زیادی شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داشته و باید برای رسیدن به این نقطه مطلوب تلاشهای زیادی کنیم.

,

 

,

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: آنچه از ناحیه پروردگار در تشریع و تکوین برای بندگان لحاظ می شود همه آن خیر است.

,

 

,

وی گفت: خلق محکمه عدالت و دوزخ از نعمت‌های خداوند است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که قوه قضائیه برای تربیت جامعه نقش مؤثری دارد، گفت: اما مشروط بر مؤلفه‌هایی مانند به موقع اجرا شدن احکام و عمد و خطایی به اشتباه صورت نگیرد، است.

,

 

,

عبادی تصریح کرد: قوه قضائیه از نظر تأثیرگذاری باید هیبت و هیمنه‌اش مؤثر باشد و اگر این نهاد به اشتباه حالت خطا به خود گیرد موجب تجری اهل خطا می شود.

,

 

,

وی افزود: در روایات داریم حکمی که به موقع انجام شود برکتش بیشتر از بارانی است که چهل شب و روز ببارد بنابراین اگر انسان ها فاسد شوند زمین و آسمان نیز فاسد می شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که عنوان گام دوم که رهبری در این مقطع فرمودند خیلی حساب شده و دقیق است، مطرح‌کرد: آنهایی که به نوای بیگانگان رقصیدن و منویات کثیف آنها را بین مسلمانان اجرا کردند دیگر جایی ندارند هم‌چنان که در خود کشورهای غربی حکومت‌هایشان جایی در بین مردم ندارد.

,

 

,

آیت الله عبادی شرایط کنونی قوه قضائیه را امید بخش دانست و گفت: با همکاری همه امیدواریم به اجرای عدالت که توقع مردم است در استان برسیم و جبهه عدالت باید در قوه قضائیه مشاهده شود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه