اخبار داغ

واکنش فرکی به شایعه انتقال سایپا به کرج

واکنش فرکی به شایعه انتقال سایپا به کرج
سرمربی تیم پیکان گفت:‌ سایپا حق تهران است هیچ دلیلی ندارد به استان البرز برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فرکی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد اینکه بالاخره زمان شروع لیگ مشخص شد و به نظر می‌رسد اهالی فوتبال از این مساله خوشحالند گفت: همینطور است؛ این انتظار که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران با تاخیر حدودا یک ماهه لیگ برگزار می‌شود به پایان رسید و لیگ ما از این هفته استارتش خواهد خورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 وی درخصوص بازی اول این تیم ما شهر خودرو در لیگ نوزدهم گفت: ضمن احترام به کلیه لیگ‌های برتر که خودشان را برای فصل نوزدهم لیگ آماده کرده‌اند بخصوص تیم شهر خودرو که برای ما ارزشمند و قابل احترام است و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است باید بگویم ما آماده هستیم؛ ما از ابتدای تیر استارت کارمان را زدیم و دو ماه بعد از آن یعنی اول شهریور باید اولین بازی خودمان را مقابل شهر خودرو انجام بدهیم. شهر خودرو در فصل گذشته  همه  نگاه‌ها را به خودش جلب کرد؛ یحیی گل‌محمدی از مربیان خوب فوتبال ما است؛ قبل از شروع بازی‌ها یک بازی تدارکاتی با هم داشتیم.
,
 
,
سرمربی پیکان درمورد اینکه ورزشگاه خانگی این تیم چه وضعیتی دارد، گفت: ورزشگاه ما شهدای شهر قدس است که مشکلی ندارد تنها بحث گیت‌ها مطرح است که ان‌شاالله تا شروع لیگ مشکل آن حل می‌شود. 
,
 
,
وی درمورد اینکه آخرین بازی تدارکاتی پیکان مقابل استقلال بود و آنها مقابل این تیم به پیروزی رسیدند گفت: با بازی مقابل استقلال 10 بازی تدارکاتی انجام دادیم و یک بازی درون تیمی هم داشتیم ما طبق برنامه با تیم‌های مختلف لیگ برتری و همینطور دسته‌ یکی بازی کردیم که آخرین آنها مقابل استقلال بود؛ پیروزی می‌تواند انگیزه را در بچه‌ها بیشتر کند و نتیجه آن  تاثیری ندارد. ما آخرین بازی را با شرایط خوبی برگزار کردیم اما برای موفقیت و نتیجه‌گیری در لیگ خیلی بیشتر از اینها باید تلاش کنیم. 
,
 
,
فرکی درمورد اینکه پیکان در سال‌های گذشته نوسانات زیادی داشت و آیا کادر فنی این تیم می‌تواند نوسانات را مدیریت کند، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ این جذابیت فوتبال است و در کل دنیا هم همینطور است، تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند درصد بیشتری از موفقیت را برای خودشان قائل هستند؛ در لیگ ما در سال‌های گذشته اتفاقاتی افتاده که می‌توانیم با توجه به آنها امیدوار باشیم. قهرمانی استقلال خوزستان و یا فولاد در زمانی اتفاق افتاد که همه تیم‌ها برای قهرمانی تجهیز شده بودند. پس این نتایج به ما امیدواری می‌دهد که ما هم مثل تیم شهر خودرو بتوانیم کسب سهمیه داشته باشیم. زمانی که تیم صبا کسب سهمیه کرد کسی انتظار آن را نداشت؛ ما با همین انگیزه این اتفاق را برای پیکان متصور هستیم؛ بالاخره تلاش باید با نتیجه حاصل شود و اگر نتیجه‌ای حاصل نشد بهتر است تلاشی هم نباشد. 
,
 
,
سرمربی پیکان در ادامه افزود: کارمان سخت است اما بستر را فراهم کردیم که یک تیم خوب و موفق داشته باشیم، انتظار باشگاه هم همین است البته یکسری فاکتورها وجود دارد که اگر فراهم شود می‌توانید موفقیت بیشتری بدست بیاورید. 
,
 
,
فرکی درمورد حضور مربیان ایتالیایی و آرژانتینی در لیگ نوزدهم و اینکه آیا آنها می‌توانند به پیش رفت فوتبال ما کمک کنند، گفت: ما مربیان ایتالیایی و آرژانتینی را خیلی تجربه نکرده‌ایم اما مربیان ترک را داشته‌ایم و تجربه کرده‌ایم مانند واسیلی کوجا چیزی که برای من مهم ا ست این است که آنها بتوانند تاثیر درازمدت داشته باشند؛ شاید حضور آنها کوتاه مدت باشد اما باید تاثیر درازمدتی داشته باشند وقتی بهترین تیم‌ها و بهترین امکانات را به آنها می‌دهیم باید شرایطی ایجاد شود که تیم‌های دیگر هم بتوانند استفاده ببرند. 
,
 
,
سرمربی پیکان درمورد اینکه بسیاری از تیم‌های بزرگ باشگاهی ایران مانند پاس نابود شدند و اکنون تلاش می‌شود که سایپا هم به استان البرز برگردد، آیا این مساله باعث نابودی شاکله این تیم نمی‌شود، گفت: شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد. به هرحال اتفاقات خوبی نیست به خصوص در زمان های خیلی بد. من خودم دو دوره با نفت این شرایط را تجربه کردم. زمانی که نفت می‌خواست به اراک منتقل شود یک هفته به شروع لیگ کارمان را شروع کردیم و تمرکز لازم وجود نداشت. این حرکت غلط است و نتیجه آن را در فوتبالمان دیدیم. امیدوارم این اتفاق برای سایپا نیفتد.این سهمیه حق تهران است. تهران به این بزرگی باید تعداد تیم هایش در لیگ بیشتر باشد. جوان های خیلی زیادی را داریم که به دنبال تیم هستند و به شهرستان ها سفر می کنند و از خانواده شان دور می شوند. ما در تهران نیاز داریم که تیم‌های لیگ برتری زیاد شود و هیچ دلیلی ندارد سایپا به استان البرز برود. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه