اخبار داغ

به مناسبت عید غدیر انجام می‌گیرد؛

توزیع بیش از یک هزار غذای گرم در محله باغ نشاط قزوین

توزیع بیش از یک هزار غذای گرم در محله باغ نشاط قزوین
خادم گروه خیریه مردمی امین از برگزاری جشن بزرگ عید ولایت در محله باغ نشاط خبرداد و گفت: امسال برای اولین سال عید غدیر در محله باغ نشاط همراه با توزیع غذای گرم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، روز هجدهم ذی‌الحجه که عید غدیر نامیده می‌شود از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است که در آن، پیامبر اکرم (ص) به دستور خدا امام علی(ع) را به مقام خلافت و امامت منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

هر ساله همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت، شیعیان در سراسر کشور و در شهرهای مختلف به این مناسبت مراسم‌های جشن برپا می‌کنند.

,

موسسه خیریه امین در قزوین امسال با نگاهی متفاوت در راستای ویژگی بارز امام علی(ع) در کمک به نیازمندان، این جشن را در محله حاشیه نشین باغ نشاط برگزار می‌کند.

,

در ادامه گفت‌وگویی با یکی از اعضای خیریه امین خواهیم داشت؛

,

 

,

مجتبی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید ولایت در محله باغ نشاط  اظهار کرد: امسال برای اولین سال عید غدیر در محله باغ نشاط همراه با توزیع غذای گرم برگزار می‌شود.

, شاخص,

وی افزود: این طرح با همکاری موسسه خیریه امین و حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) در محلات آسیب پذیر و محروم برگزار می‌شود.

,

خادم گروه خیریه مردمی امین در ادامه بیان کرد: این موسسه از سال ۹۲ تاسیس شده و چندین سال است که با همکاری خیران مردمی در جنوب شهر و مناطق کارگر نشین فعالیت می‌کند.

,

عبادی گفت: موسسه خیریه امین علاوه بر فعالیت در طول سال در بحث تامین هزینه‌های بیماران، اجاره‌بهاء و تعمیرات مسکن؛ در اعیاد شعبان و غدیر پخش بسته‌های غذایی شامل مایحتاج اساسی را بین نیازمندان خواهد داشت.

,

خادم گروه خیریه مردمی امین خاطرنشان کرد: امسال برای اولین سال در کنار توزیع ۱۰۰ بسته مواد غذایی، برگزاری جشن عید غدیر همراه با پخش یک هزار و ۵۰۰ غذای گرم در محله باغ نشاط را خواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: موسسه خیریه امین به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و استمرار ولایت امیر المومنین(ع) به عنوان امام ولایت در این دو عید بزرگ مسلمان به اجرای این طرح می‌پردازد تا این ویژگی بارز امام علی(ع) در کمک به فقرا نهادینه شود.

,

عبادی با بیان اینکه برگزاری این جشن با پخش زنده تلویزیونی همراه است، گفت: این خیریه معمولا در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر فعالیت می‌کند و شناسایی افراد بی بضاعت از طریق مردم فعال در بسیج محلات و حوزه‌های مقاومت صورت می‌گیرد که بعد از شناسایی اطلاعات آن‌ها برای کمک‌های سالانه در سیستم پایگاه ثبت می‌شود.

,

عبادی در پایان گفت: باغ نشاط محله‌ کارگر نشین و محرومی است که متاسفانه هیچ گونه خدماتی در آن ارائه نمی‌شود و مسئولین تنها موقع انتخابات به این محلات مراجعه می‌کنند و بعد به فراموشی سپرده می‌شوند و ضرورت دارد این مناطق مورد توجه قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه