اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین خبر داد:

خرید تضمینی بیش از 19هزار تن گندم از کشاورزان اسفراینی

خرید تضمینی بیش از 19هزار تن گندم از کشاورزان اسفراینی
مدیر جهاد کشاورزی اسفراین گفت: از ابتدای شروع طرح خرید تضمینی گندم بیش از ۱۹۵۰۰ تن از کشاورزان خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، فائزه تاج آبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات جهادی مدیریت جهاد کشاورزی اسفراین در پنج ماه نخست امسال مبارزه با علف هرز و سن گندم در 4 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بوده است که برای نخستین بار ۳۵۰ هکتار از آن توسط پهباد سم پاشی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی گفت: از ابتدای آغاز طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان تا کنون بیش از ۱۹ هزار و 500 تن گندم خریداری شده و پیش بینی می شود میزان آن به 21 هزار تن برسد.

,

تاج آبادی افزود: از محل توزیع اعتبارات مکانیزاسیون جهاد کشاورزی در فاز نخست ۱۵ دستگاه تراکتور سبک و سنگین  جهت خرید به بانک ها معرفی شده است که مدت باز پرداخت آن ۵ تا ۷ ساله است.

,

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین با اشاره به خسارات ناشی از سیل امسال گفت: منبع و خط انتقال آب روستای گراتی که بر اثر سیل تخریب شده بود با اقدامات جهادی این سازمان،  ۲ هزار و 500 متر لوله با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان تهیه و به کشاورزان تحویل شد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه آبیاری نوین آستان قدس رضوی در ۵۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در فاز نخست با پیشرفت ۷۰ درصدی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

,

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین تصریح کرد: زیر ساخت های پروژه ۵۰ هکتاری شهرک گلخانه ای روستای سست با اعتبار ۱ میلیارد تومان در حال اقدام می باشد و در صورت بهره برداری، این طرح می تواند به ازای هر هکتار ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی داشته باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: بنای متعلق به یکی از مسئولان شهر که غیر مجاز ساخته شده بود، با حکم دادستان تخریب شد و با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی هیچ مماشاتی نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه