اخبار داغ

دبیر دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان البرز:

۲۰ هزار پرس غذا در ۱۰ مسجد توزیع می‌شود/ حرکت دسته شادی در روز عید غدیر

۲۰ هزار پرس غذا در ۱۰ مسجد توزیع می‌شود/ حرکت دسته شادی در روز عید غدیر
دبیر دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان البرز از توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در مدت ۱۰ شب در ۱۰ مسجد این شهر از عید قربان تا عید غدیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید آجرلو در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: چند سالی است در شهر الوند دسته شادی با عنوان منادیان غدیر تشکیل شده که این دسته عصر روز عید سعید غدیر خم توسط هیئت مکتب العباس داخل شهر حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: سال گذشته با کمک یکی از خیرین یک نفر شتر اهدا و 5هزار اطعام تهیه و توزیع شد، امسال نیز با هماهنگی صورت گرفته 20هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

,

دبیر دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان البرز تصریح کرد: ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیرخم شهرستان الوند با محوریت امام جمعه این شهر تشکیل شده و کارها پیگیری می‌شود که از سه ماه گذشته نیز جلسات مستمری با هیئت امنای مساجد سراسر شهر الوند توسط امام جمعه برگزار شد.

,

وی عنوان کرد: پس از برگزاری جلسات در نهایت 10مسجد جهت برگزاری برنامه از شب عید قربان تا عید غدیر به مدت 10شب اعلام آمادگی کردند.

,

آجرلو بیان کرد: با مشارکت خیرین و نمازگزاران و بسیاری از ادارات و مسئولان و همکاری بنیاد بین المللی غدیر این برنامه از عید قربان آغاز شده است.

,

توزیع 2هزار پرس غذا در مساجد

, توزیع 2هزار پرس غذا در مساجد,

این مسئول عنوان کرد: هر شب 100پرس غذا با حفظ کرامت انسانی و به صورت محترمانه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود ضمن اینکه ۱۱۰بسته اقلام غذایی تهیه شده که به خانواده‌های نیازمند داده می‌شود.

,

وی در ادامه با اشاره به استقبال بالای مردم از این برنامه‌ها گفت: 10مسجد حاضر در این برنامه شامل حسینیه جوادالائمه، مسجد صاحب الزمان(عج) نصرت آباد، مسجد امام حسین(ع) خیابان شهرداری، حسینیه شهدای گمنام، مسجد امام خمینی محله الوند قدیم، مسجد زین العابدین، مسجد امام حسین شهر صنعتی، مسجد جامع حضرت اباالفضل و مسجد جامع رسول اکرم هستند.

,

دبیر دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان البرز عنوان کرد: در هشت شب نخست اجرای برنامه بین 1500 تا 2هزار اطعام تهیه و توزیع شد و در شب نهم و دهم نیز هر شب 5هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

,

وی بیان کرد: دسته شادی روز عید غدیر با پرچم متبرک حرم امیرالمومنین(ع) اهدایی بنیاد بین المللی غدیر از پارک نور، میعادگاه مکتب العباس به سمت مسجد جامع حضرت رسول اکرم الوند حرکت می‌کند.

,

آجرلو در پایان گفت: با اجرای این برنامه‌ها مردم و خیرین همه پای کار آمده و شور و حال خاصی در شهر ایجاد شده است و هیئت امنای مساجد وحدتی را شکل دادند که در واقع همان پیام غدیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه