اخبار داغ

مدیر ستاد مردمی غدیر سبزوار خبر داد

اطعام 20 هزار نفر به مناسبت عید غدیر در سبزوار

اطعام 20 هزار نفر به مناسبت عید غدیر در سبزوار
مدیر ستاد مردمی غدیر سبزوار از اطعام بیست هزار نفری به مناسبت عید سعید غدیر در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شمس آبادی درگفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه بر اساس روایات و گفته های ائمه و بزرگان شیعه از بزرگترین و مهم ترین اعمال در روز عید غدیر اطعام است اظهارداشت: ستاد مردمی غدیر به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ اطعام بیست هزار نفر از همشهریان را در چهار وعده غذایی انجام خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه  طرح اطعام و مقدمات کار از حدود یک ماه گذشته  به صورت کاملا مردمی و با تکیه بر نذورات و کمک های همشریان آغاز شده است تصریح کرد: از ابتدای جمع آوری مبالغ و کمک های غیر نقدی تا کنون بیش ازپنج هزارو دویست نفردراین طرح مشارکت مستقیم داشته اند و بیش از یک میلیارد و صد میلیون ریال مبالغ نقدی به این ستاد کمک شده است.

,

شمس آبادی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در شصت و هفت مسجد و حسینیه شهرستان برگزار می شود بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده به صورت غیر نقدی در اختیار این مساجد قرار گرفته و مسئولین مساجد اقدام به پخت غذا و توزیع بین مردم منطقه خواهند کرد.

,

مدیر ستاد مردمی غدیر در سبزوار با بیان اینکه طرح اطعام غدیر از سال نود و چهار با اطعام یک هزار و 400 نفر از شیعیان امیر المومنین آغاز شده افزود: این طرح هر سال گسترده تر شده به گونه ای که در سال 95 شش هزار نفر در سال 96هشت هزار نفر در سال 97 پانزده هزار نفر و در سال جاری به بیست هزار اطعام در قالب 4وعده غذایی رسیده است.

,

وی همچنین به برگزاری جشن های مردمی و خیابانی توسط این ستاد در ایام دهه ولایت اشاره کرد و تاکید کرد: از جمله وظایف شیعیان شناساندن ابعاد مختلف غدیر در بین شیعیان و دیگر مردم است که ستاد مردمی غدیر بر ای امر اهتمام ویژه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه