اخبار داغ

باز سازی واقعه غدیر برای اولین بار در بندر خمیر برگزار شد

باز سازی واقعه غدیر برای اولین بار در بندر خمیر برگزار شد
باز سازی واقعه غدیر در شهرستان بندر خمیر با حضور پر شور مردم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری، امام جمعه شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: غدیر نقطه عطفی در تاریخ بشریت است وپیغمبر اکرم (ص) این امر مهم را رقم زد.
وی در ادامه با اشاره به همکاری ادارات و نهادها در بازسازی واقع غدیر در شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: این عزیزان زحمات بسیاری برای اجرای این مراسم کشیده اند و این حرکت بزرگ را در فرصت کم بسیار زیبا به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهرستان بندر خمیر افزود: باز سازی واقع غدیر برای اولین بار در این شهرستان به نمایش گذاشته شد و در استان تنها شهرستانی است که در دو نقطه این حرکت زیبا اتفاق رخ داده است، روز گذشته در مرکز شهرستان و امروز در بخش رویدر برگزار می شود.
در ادامه مراسم میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر یاد آور شد: هجدهم ذی الحجه در وادی غدیر خم امیرالمومنان معرفی شدند.
فرماندار شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: مردم شهرستان خمیر و روستای لشتغان بصورت خودجوش این حرکت بزرگ را انجام دادند و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در ادامه افزود: این حرکت بزرگ باعث وحدت مسلمین شده و به کوری چشم دشمنان و جهت آزاد سازی قدس عزیز که در اختیار صهیونیسم رسیده با حفظ وحدت مسلمانان برای دفاع ز کیان دین اسلام و مبارزه با استکبار جهانی اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه