اخبار داغ

هیس! مسئولان فرهنگی خوابند

رقص در نیشابور آزاد شد؟!

رقص در نیشابور آزاد شد؟!
جشن عید غدیر با همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور به نحوی برگزار شد که طبق فیلم هایی که در اختیار صبح توس است این مراسم با رقص جوانان در گوشه و کنار سالن مراسم همراه بوده که از سوی مسئولان هیچگونه تذکری به آنان داده نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در ایام عید غدیر در سراسر کشور مراسمات و جشن‌هایی در سطح شهرها با هزینه های شخصی و دولتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در شهرستان نیشابور همزمان با عید غدیر مراسمی با عنوان جشن غدیر خم، به صورت همایش هنرهای رزمی در سالن ورزشی شهید بهشتی (تختی) با همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور برگزار شد که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

,

طبق فیلم‌هایی که در اختیار صبح توس است این مراسم با رقص جوانان در گوشه و کنار سالن همراه بوده که از سوی مسئولان مراسم هیچگونه تذکری به آنان داده نشد و این اتفاق نارضایتی جمعی از حاضران را در پی داشته است.

,

گفتنی است که چندی پیش نیز، درحالی‌که اردوی دانش آموزان دختر عشایر سراسر کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور افتتاح شد، در مراسم ورود این دختران به اردوگاه اتفاق بسیار نادری افتاد.

,

بعد از موضوع جنجالی حرکات موزون دانش آموزان در مدارس با موسیقی خواننده خارج نشین که ردپای سند 2030 را در ابلاغ شادسازی آموزش و پرورش نشان می‌داد، این بار اثرات پیاده سازی این سند ننگین به چادر عشایر رسیده بود. در این مراسم، حضور آقایان در حین حرکات موزون (رقص) دختران عشایر دیده شد و این حرکات مختص یک گروه یا افراد خاص نبوده است‌ بلکه در جمع مردان و حداقل توسط چهار گروه صورت گرفت.

,

معضل فرهنگی‌ای که در این شهر بوجود آمده است مثل اینکه تمامی ندارد و مسئولین هم چشم روی آن بسته اند. به روایتی دیگر مسئولان فرهنگی نیشابور یا صرفا پشت میزنشین شده‌اند یا در جلسه هستند.

,

قسمت جالب این مراسم این بود که یکی از اسپانسرهای این مراسم که در محافل سیاسی شهرستان از وی بعنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام برده می شود، از حضار خواست تا کدملی خود را به شماره تلفن اعلامی ارسال کنند.

,

وی به گونه‌ای با تحریک حاضران قول داد که به ۱۰۰ نفر اولی که زودتر کدملی خود را به شماره اعلامی ارسال کنند بن ۱۰۰ هزار تومانی اهدا کند.

,

قابل ذکر است که اداره ورزش و جوانان نیشابور نیز یکی از حامیان مالی این مراسم بوده است اما سوال اینجاست که چرا یک نهاد دولتی حامی برنامه‌ای شده که رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه