اخبار داغ

یادداشت؛

کدام دستگاه متولی رسیدگی به وضعیت فرهنگی است؟!

کدام دستگاه متولی رسیدگی به وضعیت فرهنگی است؟!
گویا برخی آزادی را تنها در پوشش نامناسب و روابط غیرمشروع و به دور از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی یافته اند و در همین مسیر نیز به دنبال ترویج بی‌بند و باری و اشاعه فرهنگ غربی و غیراسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، وضعیت پوشش در خیابان های مختلف و در اماکن عمومی تا حدی ناگوار و نامناسب شده که دیگر کمتر کسی می تواند از تنبیه و برخورد با بدحجابان و بی حجابان سخن به میان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این روزها نه کسی شنوای درد جامعه است و نه فکری برای بهبود وضعیت پوشش و فرهنگ در خیابان ها و پشت ویترین مغازه ها اندیشیده می شود.

,

, ,

نتیجه این نبود نظارت ها و بی مبالاتی در امر دوخت، توزیع و پوشش لباس های نامناسب با فرهنگ جامعه اسلامی را به راحتی می توان در نحوه رفتار و نیز نوع نگرش‌ها به بانوان جامعه یافت.

,

مانتوهای جلوباز، تی شرت‌هایی با تصاویر نامناسب، ساپورت‌هایی که هر روز نازک‌تر و کوتاه تر می‌شود و ده‌ها مدل لباس دور از عرف و شرع را می توان در ویترین مغازه ها مشاهده کرد که تمام این موارد به عدم برخورد و بی توجهی مسئولان متولی رسیدگی به وضعیت فروش و پوشش بانوان باز می‌گردد.

,

گویا برخی آزادی را تنها در پوشش به دور از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی یافته‌اند و در همین مسیر نیز به دنبال ترویج بی بند و باری و اشاعه فرهنگ غربی و غیراسلامی در میان اقشار مختلف به ویژه بانوان و جوانان هستند.

,

, ,

با توجه به وضعیت موجود، دیگر نوبت تذکر و درخواست برخورد توسط مسئولان مربوطه گذشته و باید در این مسیر چاره اندیشی فوری و اتخاذ تصمیم‌های کارآمد توسط دستگاه‌های دخیل به ویژه نهادهای نظارتی انجام شود.

,

هرچند مشخص نیست کدام دستگاه باید در این مسیر قدم پیش گذارد تا سایر متولیان بیست و چندگانه فرهنگ نیز وارد میدان شوند، اما وضعیت فعلی موجود در معابر عمومی نشانه خطرهای موجود در آینده نزدیک از سوی همین مروجین بی‌بند و باری و لاابالی‌گری‌ها در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه