اخبار داغ

دهکده گردشگری اولویت برنامه‌های شهر بنک است

دهکده گردشگری اولویت برنامه‌های شهر بنک است
شهردار بنک گفت: از سرمایه‌گذاران استقبال و با آنها همکاری می‌کنیم، ولی متأسفانه در شهر بنک سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،حجت ریحانی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شفاف‌سازی از وظایف اصلی ما است و مردم حق دارند از عملکرد شهرداری و شورا مطلع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

شهرداربنک افزود: خوشبختانه با همکاری شورا در سال گذشته هزینه‌های جاری کاهش و هزینه‌های عمرانی افزایش دادیم که در قانون شهرداری‌ها این یک علمکرد مثبت است.

,

افزایش جمعیت در شهربنک و نبود ادارات مختلف در این شهر

, افزایش جمعیت در شهربنک و نبود ادارات مختلف در این شهر,

ریحانی‌نیا افزود: با توجه به افزایش جمعیت در شهربنک و نبود ادارات مختلف در این شهر باعث شده که کارها و فشارهای بیشتری بر شهرداری وارد شود.

,

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف گفت: در بحث آموزشی، نخبه‌پروری، تقویت بنیه علمی و … که خارج از وظایف شهرداری است، تلاش‌های زیادی کردیم تا بتوانیم نیروی انسانی خوبی برای این شهر پرورش دهیم.

,

شهردار بنک از اجرای برنامه راهبردی عملیاتی برای این شهر خبر داد و بیان کرد: برای اولین بار برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله در شهرداری و شورای اسلامی شهربنک تنظیم شده است که این برنامه با هدف توسعه و پیشرفت شهری که در آن از نظرات و ایده‌های مردم، جوانان و نوجوانان و… استفاده می‌شود.

,

افزایش ۵۰ درصدی فضای سبز شهر بنک

, افزایش ۵۰ درصدی فضای سبز شهر بنک,

وی خاطرنشان کرد: نسبت به دو سال گذشته فضای سبز شهر ۵۰ درصد افزایش داشته و سعی کرده‌ایم از گونه‌های مختلف بومی در این فضا استفاده کنیم.

,

ریحانی‌نیا ادامه داد: شهر بنک فضای مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ندارد، با تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری این شهر می‌توان این کمبود مکان را رفع کرد.

,

وی با بیان اینکه  شهر بنک در حال تبدیل شدن به یک شهر خوابگاهی است، افزود: متأسفانه در چند سال اخیر تمام خدمات از طرف شورا و شهرداری ارائه می‌شود اما با توجه به فاصله نزدیک با شهر کنگان اکثر مردم خرید و کارهای خود را مرکز شهرستان انجام می‌دهند که برای رفع این مشکل تصمیم گرفتیم با احداث میدان به مرکزیت شهربنک و همچنین خیابان بزرگ شاید در این روند تغییری ایجاد شود.

,

شهردار بنک اضافه کرد: در عوارض ملک‌های تجاری تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد، هزینه‌ها را کم کنیم تا مالکان تجاری و سرمایه‌گذاران بتوانند در این بلوار به خوبی سرمایه‌گذاری کنند.

,

دهکده گردشگری یکی از برنامه‌های اصلی شورا و شهرداری

, دهکده گردشگری یکی از برنامه‌های اصلی شورا و شهرداری,

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری یکی از برنامه‌های اصلی شورا و شهرداری است، گفت: از سرمایه‌گذاران استقبال و با آنها همکاری می‌کنیم، ولی متأسفانه در شهر بنک سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده است.

,

ریحانی‌نیا عنوان کرد: شهرداری یک سامان غیردولتی است و باید بتواند از پروژه‌هایی که اجرا می‌کند درآمدی داشته باشد که خوشبختانه در نوروز سال جاری برخی از هزینه‌های خرج شده جبران شد.

,

وی اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های مسؤولین اطلاع‌رسانی است که متاسفانه درشهرستان ما عملکرد مسئولین به خوبی به اطلاع مردم رسانده نمی شود.

,

علی هوشیار با بیان اینکه  کمک‌هایی از طرف شهرداری و شورا به نهادهای مختلف شده است،گفت: از شهریور ماه ۹۶ تا تیرماه سال جاری به نهادهای مختلف در زمینه‌های فرهنگی، نظامی، مذهبی، ورزشی ، آموزشی و… بیش از ۲۲۰میلیون تومان کمک شده است.

,

معطلی در احداث سالن سرپوشیده بانوان

, معطلی در احداث سالن سرپوشیده بانوان,

نائب رئیس شورا و کمیسون عمرانی شورای شهر بنک گفت: سالن سرپوشیده بانوان در دهه فجر۹۷کلنگ زنی شد که تا الان از شروع به کارشدن این پروژه خبری نشد که امیدواریم قول هایی که فرماندار داده‌اند عملیات اجرای این پروژه آغاز شود.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بنک نیز در این نشست به عملکرد فرهنگی شورا پرداخت و گفت: در هفته مقام معلم از ۲۰۷ معلم تقدیرشد.

,

وی ادامه داد: برگزاری همایش دوچرخه سواری، همکاری با مدارس جهت تقویت بنیه علمی، برنامه های انس با قرآن و… از برنامه‌های فرهنگی شورای شهر بنک در سال جاری است.

,

در پایان این نشست پس از تجلیل از خبرنگاران ، شهردار و برخی از اعضاء شورا به همراه خبرنگاران از چندپروژه عمرانی بازدید میدانی به عمل آوردند.

,

, , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه