اخبار داغ

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

مهمترین ماموریت دستگاه‌های اجرایی حمایت از تولید است/ سازوکار بانک‌ها متناسب با شرایط بحرانی تولیدکنندگان نیست

مهمترین ماموریت دستگاه‌های اجرایی حمایت از تولید است/ سازوکار بانک‌ها متناسب با شرایط بحرانی تولیدکنندگان نیست
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: دستورالعمل‌ها و سیستم‌های بانکی متناسب با شرایط عادی مملکت است اما واحدهای تولیدی در شرایط عادی نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با  شاخص، با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید استان به صورت منظم تشکیل می‌شود، اظهار کرد: در این جلسات گزارشی از پرداخت سیستم‌های بانکی به واحدهای تولیدی را رصد می‌کنیم و واحدهای مشکل‌دار هم که قبلا بررسی شدند، مصوبات و وضعیت اجرای آن‌ها با حضور دستگاه‌ها بازبینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: درواقع به صورت رو در رو واحدهای تولیدی و دستگاه‌های موثر در تولید مشکلات خود را در این جلسه بررسی می‌کنند و عمده مشکلات ما در راس تولید مربوط به سیستم مالی، بانکی، مواد اولیه، مالیات و تامین اجتماعی است.

,

حبیبی تاکید کرد: تصمیمات کارگروه تسهیل لازم‌الاجرا است و دستگاه‌ها باید به تصمیمات عمل کنند که بعد از هر جلسه این مصوبات به دستگاه‌های بانکی و سیستم اجرایی ابلاغ می‌شود.

,

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: اکنون در سال رونق تولید به سر می‌بریم و شرایط بسیار ویژه است که شاهد تحریم‌های ظالمانه هستیم و بیشترین فشار به واحدهای تولیدی وارد می‌شود.

,

, , ,

 

,

سیستم بانکی باید در نرخ بهره تجدید نظر کند

, سیستم بانکی باید در نرخ بهره تجدید نظر کند,

این مسئول گفت: البته ما در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توانستیم گام‌های موثری را برداریم و این موضوع باعث شد تا توان خود را نمایان کنیم.

,

حبیبی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید حمایت کنند و مهمترین ماموریت دستگاه‌های اجرایی حمایت از تولید است که مهار بیکاری و ایجاد اشتغال را در پی خواهد داشت.

,

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین تاکید کرد: بانک‌ها همراهی لازم را دارند اما توقع و شرایط به گونه‌ای است که باید بیش از این بانک‌ها در میدان حمایت از تولیدکنندگان باشند.

,

حبیبی خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌ها و سیستم‌های بانکی متناسب با شرایط عادی مملکت است اما واحدهای تولیدی در شرایط عادی نیستند.

,

این مسئول اضافه کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها، مشکلات مواد اولیه و همچنین افزایش قیمت‌ها نوع نگاه سیستم بانکی باید متفاوت از قبل و متناسب با شرایط بورس تغییر پیدا کند.

,

حبیبی در پایان بیان کرد: توقع و انتظار بخش تولید از سیستم بانکی این است که باید شرایط را تسهیل و در نرخ بهره بانکی تجدید نظر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه