اخبار داغ

سرقت و آتش زدن اموال پروژه سقزچی نیر/تعلل مسئولان اردبیل ما را به خاک سیاه نشانده است

سرقت و آتش زدن اموال پروژه سقزچی نیر/تعلل مسئولان اردبیل ما را به خاک سیاه نشانده است
سرمایه گذار پروژه سقزچی نیر گفت:تعلل مسئولان ما را به خاک سیاه نشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورتقی سرمایه گذار آبدرمانی سقزچی نیر در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،  اظهار داشت:سال 86 به دعوت مسئولان استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری در این استان حاضر شده و تنها برنده مزایده شرکت آب منطقه‌ای استان در پروژه سقزچی شهرستان نیر شدیم که احداث مجتمع آبدرمانی در این منطقه در دستور کار شرکت توسعه گردشگری آذران نیر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: 6 سال برای تکمیل این پروژه زمان در نظر گرفته شده بود که برای 2 هزار نفر به طور مستقیم اشتغالزایی داشت و برآورد سرمایه‌گذاری نیز 240 میلیارد تومان بوده که به کارشکنی‌های مختلف و گذشت بیش از یک دهه  در حال حاضر به 800 میلیارد تومان رسیده است.

,

این سرمایه گذار گفت: روز پنجشنبه  ۲۴ مردادماه ساعت ۷ عصر اطلاع پیداکردیم که درپروژه سقزچی نیر متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران تمامی لوله های پلی اتیلن آتش زده شده بعد از مراجعه و حضور پلیس ۱۱۰ مشخص شد آتش سوزی بامداد پنجشنبه اتفاق افتاده و تا اذان صبح هم درحال سوختن بوده که متاسفانه  هیچ کس کاری انجام نداده است.
سرمایه گذار آبدرمانی سقزچی گفت: لوله ها برای انتقال آبگرم خریداری شده بوده و خسارتی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد می شود.

,
,

وی با انتقاد از مسئولین تصریح کرد:تعلل مسئولان  ما را  به خاک سیاه نشانده است.
پور تقی گفت:قبلا نیز درب وپنجره های سالنهارا شکسته بودند و دستگاه دیوی ار و۸ عدد دوربین مداربسته به اضافه کلی وسایل به سرقت برده بودند که به استحضار استاندار رسیده بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه