اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

حذف قبوض کاغذی برق از اول شهریور ماه/ افتتاح 86 پروژه برق هرمزگان در هفته دولت

حذف قبوض کاغذی برق از اول شهریور ماه/ افتتاح 86 پروژه برق هرمزگان در هفته دولت
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با تاکید بر اینکه 85 درصد از مشترکین اقدام به ثبت تلفن خود برای حذف قبوض کاغذی کرده اند، گفت: از اول شهریورماه به طور رسمی قبض کاغذی برای مشترکین صادر نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد ذاکری، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه هرمزگان با بیان اینکه در تابستان سال جاری میزان خاموشی های برق نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است، گفت: در سال گذشته به ازای هر مشترک هشت دقیقه خاموشی وجود داشت که این میزان در سال جاری به سه دقیقه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری مرکز پایش بار به عنوان بخش جدید در شرکت توزیع برق ایجاد شد، عنوان کرد: مرکز پایش بار باعث کنترل حجم مصرفی می شود.

,

ذاکری با بیان اینکه در هفته‌ی دولت بخش توزیع ۸۶ پروژه با اعتبار  هفتصد و ۹۰میلیارد ریال در دست افتتاح دارد، گفت: شبکه فشار ضعیف هوایی به طول  ۸۲/۷کیلومتر  ، ۲۵/۷۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 62دستگاه پست زمینی و سه هزار ۸۹۱دستگاه چراغ روشنایی معابر از پروژه‌های قابل ذکر در هفته دولت است.

,

وی افزود: دیدگاه شرکت توزیع برق بر توسعه شبکه زمینی توزیع است زیرا هم از نظر ایمنی و هم جلوه بصری از وضعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با تاکید بر اینکه 85 درصد از مشترکین اقدام به ثبت تلفن خود برای حذف قبوض کاغذی کرده اند، عنوان کرد: از اول شهریورماه به طور رسمی قبض کاغذی برای مشترکین صادر نمی شود.

,

ذاکری خاطر نشان کرد: مشترکین می‌توانند با ارسال کد اشتراک هشت رقمی به ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱ نسبت به ثبت شماره تلفن خود اقدام کنند و یا با مراجعه به سایت شرکت توزیع و یا دفاتر پیشخوان می‌توانند اقدام به ثبت تلفن خود در سامانه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه